«نه درباره بازی کردن شوت های فانتزی»: برداشت جالب ویرات کوهلی بعد از IPL 2023 Ton

ویرات کوهلی، ستاره رویال چلنجرز بنگلور، پس از انجام یک ناک برنده مسابقه مقابل سان رایزرز حیدرآباد در روز پنجشنبه، گفت که می‌خواهد به تکنیک‌های خود وفادار بماند و ویکت خود را دور نیندازد، و افزود که هند بعد از برتری هند، کریکت آزمایشی را در اختیار دارد. لیگ. اظهارات او در رابطه با فینال آتی قهرمانان آزمون جهانی بود که از 7 ژوئن تا 12 ژوئن در ورزشگاه اووال انگلیس برابر استرالیا برگزار می شود. اوایل روز پنجشنبه، کوهلی در مسابقه قرن خود در حالی که هدف 187 را تعقیب می کرد، برنده “بازیکن مسابقه” شد.

همکاری خیره کننده 172 کوهلی و فاف دو پلسیس یک پیروزی برتر و دو امتیاز مهم را برای RCB در برابر SRH در IPL در استادیوم بین المللی راجیو گاندی در حیدرآباد در روز پنجشنبه به دست آورد.

کهلی پس از برنده شدن جایزه “بازیکن مسابقه” برای قرن قابل توجه خود، در مراسم ارائه پس از بازی گفت که نمی خواهد ویکت خود را به راحتی با بازی “این همه شوت فانتزی” پرتاب کند.

“من هرگز مردی نبودم که این همه شوت فانتزی بازی کند – با آیدن (مارکرام) هم صحبت می کردم. ما باید 12 ماه از سال را بازی کنیم. ما بعد از IPL تست کریکت داریم، باید به تکنیک خودم وفادار بمانیم. وقتی می توانم در یک بازی مهم تاثیر بگذارم، به من اعتماد به نفس می دهد، به تیم اعتماد به نفس می دهد.”

هند در فینال WTC از 7 تا 12 ژوئن در ورزشگاه اووال انگلیس به مصاف استرالیا خواهد رفت.

هند با تغییرات اجباری زیادی در آخرین لحظات به فینال می رود زیرا تعداد کمی از بازیکنان از مصدومیت رنج می برند.

جاسپریت بومرا در اوایل بازی کنار گذاشته شد و پس از آن شریاس ایر، جیدف اونادکات و بعداً KL Rahul در مسابقات IPL در حال انجام آسیب دیدند.

ترکیب هند برای فینال WTC: روهیت شارما (ج)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا رهانه، کی‌اس بهارات (هفته‌انه)، راویچندران آشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، محمد شامی، محمد سراج اومه، ، Jaydev Unadkat، ایشان کیشان (هفته هفته).

بازیکنان آماده به کار: روتوراج گایکواد، موکش کومار، سوریاکومار یاداو.

موضوعات ذکر شده در این مقاله