“نمی توانم پسر تازه متولد شده ام را ببینم”: وارون چاکروارتی احساسی پس از اجرای برنده مسابقه در مقابل RCB

وارون چاکروارتی، اسپینر نایت رایدرهای کلکته، در حالی که تیمش روز چهارشنبه در مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2023 به مصاف رویال چلنجرز بنگلور (RCB) به رهبری ویرات کوهلی رفت، با توپ فوق العاده بود. وارون با ارقام 3 برای 27 در 4 اور، بازی را به سود تیمش برگرداند. با این حال، پس از پایان بازی، اسپینر اسرارآمیز با صحبت درباره این واقعیت که هنوز نتوانسته پسر تازه متولد شده خود را ببیند، احساساتی شد.

چاکراوارتی که به دلیل بازی مقابل RCB به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد، این جایزه را به پسر تازه متولد شده خود تقدیم کرد. هنگامی که از او پرسیده شد چه زمانی می‌تواند نوزاد کوچک را ببیند، چرخنده KKR گفت: «بعد از IPL».

او گفت: “من می خواهم این را به پسر تازه متولد شده ام بدهم، هنوز نمی توانم او را ببینم، می خواهم آن را به او و همسرم تقدیم کنم.”

هارشا بوگل، متخصصی که بعد از مسابقه با او مصاحبه می‌کند، از ونک میسور، مدیر عامل KKR درخواست کرد که اجازه دهد اسپینر برود و پسرش را در بین دو بازی ببیند.

وارون در مورد بازی خود گفت که از چالش بولینگ اورهای دشوار برای تیمش در این کمپین لذت می برد.

“آخرین مسابقه من برای 49 رفتم و این مسابقه را به خوبی انجام دادم. زندگی اینگونه دیوانه است. (امسال) تمرکز بیشتر روی دقت به جای تغییرات بیشتر. من نمی خواستم تغییرات بیشتری اضافه کنم. من خیلی کار کرده ام و من می‌خواهم به AC Pratheepan اعتبار بدهم – او برای من و حتی آبیشک نایار کار می‌کند. می‌خواهم از آنها تشکر کنم. کار، من آن را دوست دارم.”

با پیروزی مقابل KKR، به 4 بازی باخت خود پایان داد و به رده هفتم جدول امتیازی IPL 2023 رسید.

موضوعات ذکر شده در این مقاله