“نمی توانم امتیاز 170-190 بگیرم”: هاربهاجان سینگ این تیم برنده IPL را شکست می دهد

عکس فایل هاربهاجان سینگ.© اینستاگرام

هاربهاجان سینگ، اسپینر سابق هند، شک دارد که آیا ترکیب ضربه‌ای SunRisers Hyderabad قدرت و پتانسیل کسب امتیاز 170 یا 190 را دارد. SRH هنوز یک بازی را در این فصل IPL برنده نشده است. برای تیمی که در دو دوره گذشته در رده هشتم قرار گرفت، SRH امیدوار بود که فصل را بهتر شروع کند اما در نهایت دو شکست سخت را متحمل شدند. آنها با شکست 72 ران مقابل راجستان رویالز شروع کردند و سپس در دومین بازی خود یک ضربه 5 ویکتی را از سوپر جاینت لاکنو دریافت کردند. نمایش ضعیف با خفاش با وجود برخی بازیکنان هیجان انگیز در ترکیب، دلیل اصلی شکست آنهاست. تلاش Sunrisers برای ایجاد شراکت باعث شد که آنها در دو مسابقه اول خود امتیازهای 131 و 121 را کسب کنند.

از دست دادن ویکت ها در یک انبوه ثابت شده است که آنها را به ضرر آنها تبدیل کرده است، زیرا آنها نتوانستند هیچ حرکتی به دست آورند.

بازگشت کاپیتان جدید آیدن مارکرام نیز سرنوشت آنها را تغییر نداد زیرا او در اولین بازی خود در این فصل شکست خورد. توانایی بازی اسپین پشت سر ظهور هری بروک بود، اما او در هر دو مسابقه به اسپینرها رسید.

“من فکر نمی کنم SRH واحد ضرباتی داشته باشد که بتواند امتیاز 170-190 را به دست آورد. اگر (آیدن) مارکرام گل نزند، کار دشوارتر می شود. تریپاتی بازیکن ماهری است و در این شکی نیست. هاربهاجان در کانال یوتیوب خود گفت، اما او تا به اینجای فصل هیچ کار قابل توجهی با خفاش انجام نداده است. شاید در فصل بعدی گلزنی کند.”

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله