«نمی‌توانم صبر کنم»: پاکستان بزرگ پیش‌بینی نهایی WTC را درباره ویرات کوهلی انجام می‌دهد

ویرات کوهلی در حال بازی برای تیم کریکت هند© AFP

سعید انور، بازکننده افسانه ای پاکستان، پیش بینی گسترده ای در مورد ویرات کوهلی برای فینال مسابقات جهانی تست (WTC) بین هند و استرالیا داشت. دو تیم در رویارویی مورد انتظار در 7 ژوئن در Oval به مصاف هم خواهند رفت و مسئولیت زیادی بر عهده کوهلی خواهد بود تا تیمش را به جام مورد علاقه هدایت کند. کوهلی در حال حاضر پس از حذف رویال چلنجرز بنگلور از لیگ برتر هند در انگلیس به سر می‌برد و در حال حاضر تمرینات خود را در این شرایط آغاز کرده است.

کوهلی در توییتر تصاویری از جلسه تمرین را با عنوان “سفیدپوشان” منتشر کرد.

در پاسخ، انور پیش بینی بزرگی برای خمیر ستاره داشت.

«نمی‌توانم منتظر 100 تای بزرگ در هر دو اینینگ بازی مرحله بزرگ باشم، و برای شما بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. #WTCFinal،” او توییت کرد.

رئیس سابق کمیته انتخاب ملی MSK Prasad گفت که ویرات کوهلی در فینال مسابقات جهانی تست ICC عملکرد عالی ارائه خواهد کرد.

او فصل 2021-2022 خیلی خوبی نداشت. اما این به این دلیل است که ما از او انتظار زیادی داریم. او استانداردهای بسیار بالایی برای خود تعیین کرده است. او باید در هر مسابقه صدها گل بزند، در غیر این صورت، این یک شکست است. او یک انسان است.فشار کاپیتانی او را برای مدتی با مشکل مواجه کرده بود، اما زمانی که ریتم و وضوح خود را به دست آورد، به عقب نگاه نکرد.او از سال گذشته در جام ملت های آسیا در فرم شگفت انگیزی بوده است و در کل قرن ها ساخته شده است. او باید در نظر داشته باشد که هند سال‌هاست در مسابقات ICC برنده نشده است و باید تمام تلاش خود را برای پیروزی هند انجام دهد. پراساد به ANI گفت، مطمئن هستم که او در فینال WTC ارائه خواهد شد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله