نمایش! RCB Pacer Harshal Patel تلاش می‌کند تا راوی بیشنوی LSG را در پایان غیر مهاجم، اما بیهوده از بین ببرد. تماشا کردن

مسابقه IPL 2023 بین لاکنو سوپر جاینتز و رویال چلنجرز بنگلور یک آخرین بازی هیجان‌انگیز بود که اولی در نهایت با یک ویکت در آخرین توپ از مقابل دومی گذشت. پس از اینکه RCB ابتدا امتیاز 212 ضربه زدن را به ثمر رساند، LSG با تلاش زیاد در حالیکه معادله به پنج ران از شش توپ آخر ختم شد، ضربه زد. با این حال، با از دست دادن ویکت های مارک وود و جیدو اونادکات، LSG درام بیشتری در انتظار بود. معادله LSG اکنون به 1 اجرا در 1 توپ کاهش یافته است. در اینجا بود که درام بیشتری رخ داد زیرا هارشال پاتل سعی کرد راوی بیشنوی از LSG را در انتهای غیر مهاجم بیرون بیاورد، زیرا ضربات بیش از حد پشتیبان شده بود. هارشال در تلاش خود ناکام ماند و سپس توپ را به سمت کنده ها پرتاب کرد که توپ به آن برخورد کرد اما داور به بیشنوی اجازه نداد زیرا توپ گیر از طریق این حرکت خود به بیرون رفت.

نیکلاس پوران یک توپ 19 برنده 62 را شکست، در حالی که مارکوس استوینیس 65 توپ را به ثمر رساند. در تعقیب 213، LSG بر درخشش پوران و استوینیس سوار شد تا یک برد به یاد ماندنی را به دست آورد. پوران سریعترین پنجاه فصل را ثبت کرد و تنها با 15 توپ به نقطه عطف رسید.

پیش از این، کاپیتان Faf Du Plessis، Virat Kohli و Glenn Maxwell نیم قرن تاول زده را شکستند، زیرا RCB پس از فرستادن به خفاش، یک عدد 212 برای دو نفر را ارسال کرد.

در حالی که دو پلسیس موفق شد 79 توپ را شکست ناپذیر انجام دهد، کوهلی در ابتدا با ضربه 61 ران خود با 44 توپ وارد صحنه شد، زیرا این دو پس از ارسال به چوب، 96 دوش را برای ویکت آغازین به اشتراک گذاشتند.

LSG شروع وحشتناکی داشت و کایل مایرز را در تحویل سوم افتتاحیه به محمد سراج از دست داد. RCB دومین موفقیت خود را در اور چهارم چشید، زمانی که دیپک هودا در پشت کنده های بولینگ وین پارنل، برتری ضعیفی نسبت به دینش کارتیک داشت.

برای بدتر شدن اوضاع برای LSG، پارنل بعداً زمانی که کرونال پاندیا یک گل را به کارتیک زد، دوباره یک توپ زد، در حالی که میهمان در سه اور در چهار اور به 23 سقوط کرد.

پس از آن، استوینیس قدرت ضربتی خود را نشان داد و هارشال پاتل و کارن شارما را به نظافتچی ها برد تا LSG را در شکار نگه دارد. استوینیس به حمله خود ادامه داد و شهباز احمد را برای دو ماکسیمم کوبید تا LSG را به 91 برای سه بعد از نیمه راه برساند در حالی که در 26 توپ پنجاه خود را به ارمغان آورد.

سپس استوینیس کارن شارما را بر روی مرز اضافی کوبید، اما بولر آخرین خنده را گرفت زیرا استرالیایی شوت را اشتباه گرفت و در نقطه عمقی توسط احمد گرفتار شد.

پچ لاغر KL Rahul کاپیتان LSG ادامه یافت و او در 18 مقابل 20 توپ تلاش کرد تا اینکه در اور دوازدهم توسط کوهلی از سراج گرفتار شد.

پوران از دسته بلند خود به خوبی استفاده کرد و هفت شش و چهار مرز را شکست تا LSG را در شکار نگه دارد. پوران با بازی کردن یک توپ، پنجاه توپ خود را از تنها 15 توپ بالا آورد.

پوران به تنهایی چهره مسابقه را با قدرت ضربات بزرگ خود تغییر داد و LSG را در فاصله کمی از یک برد دیدنی برد.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله