“نقش صفر مربی…”: ویرندر سهواگ ریکی پونتینگ را پس از پنجمین باخت مستقیم دهلی کپیتالز منفجر کرد

Virender Sehwag احساس می کند که ریکی پونتینگ سرمربی دی سی باید مسئول باشد.© BCCI/IPL

روند بد دهلی کپیتالز (دی سی) در لیگ برتر هند (IPL) 2023 ادامه یافت و تیم تحت رهبری دیوید وارنر پنجمین شکست متوالی خود را در روز شنبه متحمل شد. دی سی توسط رویال چلنجرز بنگلور در ورزشگاه ام چیناسوامی مغلوب شد. با تعقیب مجموع 175، DC در 20 اور به 151/9 محدود شد، پس از یک سقوط درجه یک. ویرندر سهواگ، بازیکن سابق تیم هند احساس می کند که ریکی پونتینگ، سرمربی دی سی باید مسئول پنج باخت متوالی تیم در مسابقات باشد.

فکر می‌کنم قبلاً گفته بودم که پنجاب تبر را به دهلی رسانده است، بنابراین اکنون تبر به دهلی رسیده است. وقتی تیمی ضرر می‌کند، به مربیان اعتبار داده می‌شود، بنابراین وقتی تیم ضرر می‌کند، باید پاسخگو باشند. حتی ما هم این را گفتیم. بارها که پونتینگ کار درخشانی انجام داده است، آنها را به فینال رسانده است، آنها اکنون تقریباً هر سال به پلی آف می رسند. او تمام این امتیازات را گرفت، حالا باید این اعتبار را نیز بگیرد.” .

“این تیم هند نیست که آنها اعتبار بردها و باخت ها را به گردن دیگران می اندازند. نقش مربی در تیم IPL صفر است. مسئولیت بزرگ مدیریت انسانی و دادن اعتماد به بازیکنان است.” اما در نهایت، یک مربی فقط زمانی خوب به نظر می رسد که تیم عملکرد خوبی داشته باشد که دهلی اصلاً آن را انجام نداده است. من احساس می کنم دهلی به جایی رسیده است که آنها گیج شده اند که برای تغییر ثروت خود چه کاری باید انجام دهند.”

دی سی به عنوان تنها تیمی که هنوز در مسابقات IPL 2023 پیروز نشده است در انتهای جدول امتیازات باقی مانده است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله