نظر هری بروک ستاره SRH “خوشحالم که می توانستم آنها را ببندم” به او باز می گردد

در دنیای رسانه های اجتماعی، بیان نظرات خود در مورد کریکت یا سایر ورزشکاران برای طرفداران بسیار آسان شده است. گاهی اوقات، بازیکنان تصمیم می‌گیرند که نظراتی را که در مورد آنها داده شده نادیده بگیرند و در موارد دیگر تحت تأثیر آنها قرار می‌گیرند. پس از اینکه سان‌رایزرز حیدرآباد سومین بازی متوالی خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023 را شکست داد، اظهار نظری که هری بروک، بازیکن آنها در چند بازی قبل انجام داد، دوباره به او اشاره کرد. در شبکه های اجتماعی، هواداران از یادآوری کامنت مرد انگلیسی ابایی نداشتند.

بروک پس از به ثمر رساندن نمره 55 گفت: “تعداد زیادی از هواداران هندی در آنجا هستند که امشب می گویند “آفرین”. قرن توپ در برابر شوالیه سواران کلکته.

از آن زمان، بروک تنها امتیازهای 9، 18 و 7 را به دست آورده است. Sunrisers نیز در این سه مسابقه شکست خورده و در رده نهم جدول امتیازات 10 تیمی IPL 2023 قرار گرفته است.

پس از شکست SRH مقابل دهلی کپیتالز در روز دوشنبه، در اینجا آمده است که چگونه طرفداران خشم خود را بر روی بروک تخلیه می کنند:

در مورد مسابقه، با تعقیب هدف 145 ران، Sunrisers تنها توانست 137/6 امتیاز کسب کند، از این رو با 7 ویکت بازی را واگذار کرد. حتی آیدن مارکرام، کاپیتان SRH نیز از عملکرد ضربه‌زنان خود در این مسابقه انتقاد کرد.

“با خفاش خوب نیست. قصد کافی نیست، متأسفانه برای بردن یک بازی کریکت هیجان‌زده نیستیم. باید به عقب برگردیم و ببینیم چگونه می‌توانیم آزاد باشیم و بهتر باشیم. دشوار است، شما می‌توانید همه چیز را درست بگویید اما بچه ها باید آن را بخرند. ما می خواهیم مارک خاصی از کریکت بازی کنیم و اگر این کار را اشتباه انجام دهیم، شب ها خیلی بهتر می خوابیم. امشب ما قصد نداشتیم، متأسفانه، به دلیل یک بازی ناامیدمان کرده ایم. او پس از بازی گفت: بی هدفی.

SRH با 5 شکست در حال حاضر باید جوراب خود را بالا بکشد تا بتواند در این فصل به پلی آف راه یابد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله