نظر ستاره سابق CSK “Far Off The Pace” درباره Prithvi Shaw در میان جوانان هندی وحشیانه است

تصویر فایل Prithvi Shaw© BCCI

یاشاسوی جیسوال، بازیکن افتتاحیه راجستان رویالز، با کوبیدن 124 توپ از 62 توپ در برابر سرخپوستان بمبئی، تبدیل به موضوع بحث شد. این بازیکن 21 ساله در حال حاضر با 442 دوش در 10 مسابقه دومین گلزن برتر فصل است. فرم تاول‌آمیز او باعث شده است که هواداران از BCCI بخواهند به جیسوال در تیم هند فرصت دهند. با این حال، برخی از هواداران نیز مقایسه هایی را بین جیسوال و پریتوی شاو، بازیکن پایتخت دهلی انجام دادند، که در فصل جاری IPL یک بازی فراموش نشدنی را پشت سر می گذارد.

برت لی، بازیکن سابق تیم استرالیا، با تمجید از جیسوال، اظهار داشت که این بازیکن جوان برای سال های زیادی برای هند بازی خواهد کرد.

من واقعاً تحت تأثیر خلق و خوی او (یاشاسوی جایسوال) هستم، میزان ضربات او کاملاً عالی است. او نگرش درستی دارد. او قرار است سال‌های زیادی برای هند بازی کند.

در طول مناظره، مجری، جیسوال را با شاو مقایسه کرد و شنید که اسکات استایریس، بازیکن پیشین نیوزیلندی، به شدت از دهلی کپیتالز انتقاد کرد و اظهار داشت که او “از سرعت بسیار دور” است.

من می دانم که شما از نام پریتوی شاو در اینجا استفاده کرده اید. تمام رقابت بازیکنان جوان در اطراف… شاو آنقدر دور از سرعت است که حتی خنده دار هم نیست. او باید کار کند، باید به کریکت داخلی و IPL برگردد و روی بازی خود تمرین کند. او باید خودش را آماده کند و ضروری باشد.»

شاو در شش مسابقه تنها 40 ران به ثمر رسانده و در چند بازی گذشته نیمکت نشین بوده است. وقتی در مورد پایتخت صحبت می کنیم، تیم تحت رهبری دیوید وارنر یک کمپین فراموشکار با تنها سه برد از 9 مسابقه دارد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله