“نشان دادن خلق و خوی مانند ام اس دهنی”: ستاره سابق هند تحت تاثیر رویکرد Shubman Gill علیه PBKS قرار نگرفت

شوبمن گیل 49 توپ 67 را مقابل PBKS به ثمر رساند© BCCI/Sportzpics

خیلی وقت‌ها پیش نمی‌آید که می‌بینیم بهترین گلزن یک مسابقه در خط آتش می‌آید. شوبمن گیل، بازکننده گجرات تایتانز، 67 ران از 49 توپ به ثمر رساند و نقش مهمی در تعقیب هدف 154 دونده تیم مقابل پنجاب کینگز داشت. با این حال، علیرغم تعقیب یک مجموع متوسط، و شروعی که گجرات داشت، خیلی ها انتظار نداشتند که بازی به آخر برود. سانجی مانجرکار، بازیکن سابق کریکت هند، که از ضربه زدن توسط شوبمن گیل ناراضی بود، به او توصیه کرد که اگر می‌خواهد تا آخر بماند و تعقیب را تمام کند، از MS Dhoni یاد بگیرد.

“از این بازی، نکته مهم این است که اگر ضربه ای تنظیم شده است، باید تلاش کند و بازی را در 18 یا 19 به پایان برساند. اگر آن را تا آخر ادامه می دهید، خلق و خوی مانند ام اس دهنی نشان دهید و بیرون نروید. ممکن است از شوبمن گیل پرسیده شود که بازی چگونه به اوور بیستم رسید. سای سودارسان با سرعتی حدود 100 گل زد. دیوید میلر نیز نسبتاً ساکت بود.”

در حالی که نمی توان انکار کرد که گیل می توانست در اوورهای میانی بهتر عمل کند، منجرکار همچنین معتقد است که او برخلاف طلسم هایی مانند ام اس دونی و ویرات کوهلی کاملاً جوان است.

“فراموش نکنیم که او بسیار جوان است. اما از آنجایی که او چنین توانایی شگفت انگیزی دارد، ما منتظر چیزهای بزرگی از او هستیم. MS Dhoni و Virat Kohli تجربه زیادی از اورهای مرگ دارند. کوهلی می داند که چگونه تا آخر بماند و به پایان برساند. دونی تمام عمر خود را در اورهای مرگ گذرانده است.”

او در ادامه گفت: “گیل هنوز فرصت های زیادی ندارد. اما او یک بازیکن بالقوه بزرگ است و می داند که اگر 70 نفر از بازی خارج نمی شد، قد او را بیشتر می کرد.”

پس از پایان مسابقه، حتی هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات تایتانز نیز گفت که ترجیح می‌دهد تیمش در اوورهای میانی قصد هجومی بیشتری از خود نشان دهد، نه اینکه آن را تا اوور بیستم برای پایان دادن به تعقیب و گریز رها کند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله