نجام ستی: هیئت به رهبری شهید افریدی خواستار جایگزینی بابر اعظم به عنوان کاپیتان شدند.

عکس فایل بابر اعظم.© AFP

رئیس کمیته مدیریت PCB، نجم ستی، فاش کرد که هیئت انتخاب موقت شهید افریدی در ابتدا می خواست جانشین بابر اعظم به عنوان کاپیتان شود. با این حال، وی افزود که اعضای هیأت به محض اینکه نقش خود را بر عهده گرفتند، نظر خود را تغییر دادند. PCB در دسامبر سال گذشته یک سری تغییرات را تجربه کرد. این شامل برکناری رئیس وقت رامیز رجا از سمتش بود که نجم ستی بعداً این مسئولیت را بر عهده گرفت. در همین حال، PCB همچنین شهید افریدی را به عنوان رئیس کمیته ملی انتخاب سریال خانگی مقابل نیوزلند منصوب کرد.

افریدی یک هیئت چهار نفره را رهبری می کرد که شامل عبدالرزاق و رائو افتخار انجم نیز بود، در حالی که هارون رشید به عنوان گردهمایی انتخاب شد.

ستی در حین صحبت با یک کانال یوتیوب به نقل از کریکت پاکستان گفت: “من این را بارها و بارها می گویم. من خودم چنین تصمیماتی نمی گیرم (تغییر کاپیتان). من از افرادی که به آنها اعتماد دارم توصیه می کنم.”

وی افزود: زمانی که مسئولیت را بر عهده گرفتیم، کمیته انتخاب موقت تشکیل دادیم. گفتند نیازی به تعویض بابر نیست، من به آنها گفتم حق دارید نظر خود را تغییر دهید.

افریدی پیش از این فاش کرده بود که PCB علاقه مند به تمدید دوره او به عنوان سرمربی تیم ملی کریکت است، اما او گفته بود که نمی تواند به این سمت ادامه دهد زیرا “تعهدات دیگری هم دارد”.

موضوعات ذکر شده در این مقاله