“نترس…”: آنچه پدر یاش دیال پس از ضربه خوردن به مدت پنج شش توسط رینکو سینگ در IPL 2023 به او گفت

رشید خان (L) و شوبمن گیل (C) با یاش دیال در بازی 13 IPL 2023 صحبت می کنند.© BCCI/IPL

یاش دایال، گام‌به‌گام تایتان‌های گجرات، روز یکشنبه در مسابقات IPL 2023، روز یکشنبه در رقابت‌های قهرمان ضربتی رینکو سینگ در کلکته نایت رایدرز بود. توپ‌زن در پنج توپ آخر مسابقه، پنج شش ضربه خورد تا ببیند تیمش GT در بازی‌ای که از قبل در جیبش بود، شکست می‌خورد. در حالی که رینکو برای بردن KKR به خانه بازی می‌کرد، دایال به‌طور آشکاری از خود ناامید شد که نتوانست 29 ران در فینال را نجات دهد. در یک مصاحبه اخیر، Chanderpaul، پدر یاش، که خودش در اواخر دهه 80 در مسابقات Vizzy Trophy یک توپ انداز سریع بود، آنچه را که پس از این مسابقه ضعیف به پسرش گفته بود، فاش کرد.

“غبرانا ناهی (نترس)” سپس گفتم: “این چیز جدیدی در کریکت نیست. ضربه زدن به بولرها. این اتفاق برای پرتاب کننده های بزرگ افتاده است. فقط کار سخت انجام دهید، ببینید کجا اشتباه کردید، اما به یاد داشته باشید که این اولین بار نیست که در کریکت اتفاق می افتد. بازیکنان بزرگی مانند مالینگا، استوارت برود از این موقعیت عبور کرده اند.”

با 29 ران مورد نیاز در فینال، Umesh Yadav یک تک ضرب را برای ضربه زدن به رینکو انجام داد. چیزی که در پی آن رخ داد، قتل عام مطلق بود، زیرا پنجه جنوبی ضربه‌زننده پنج توپ باقی‌مانده را کوبید تا در آخرین توپ مسابقه، تیمش را به خانه ببرد.

در حالی که دو بازی ششم اول رینکو تسلی بخش به نظر می رسید، او حمله را ادامه داد تا هم تیمی هایش باور کنند که یک تغییر بیرونی وجود دارد. قبل از اینکه GT و تماشاگران آنچه را که روی زمین اتفاق می‌افتد باور کنند، رینکو یک پیروزی تقریبا غیرممکن را به دست آورده بود.

موضوعات ذکر شده در این مقاله