نایت سواران از طریق سرمایه گذاری در مسابقات لیگ برتر کریکت به ایالات متحده گسترش می یابند


شرکت Cricket Enterprises اعلام کرده است که گروه Knight Riders ، صاحبان Kolkata Knight Riders (KKR) و Trinbago Knight Riders (TKR) ، با سرمایه گذاری طولانی مدت در آینده کریکت آمریکایی موافقت کرده اند زیرا آنها به عنوان سهامداران عمده لیگ کریکت شناخته می شوند. . Kolkata Knight Riders دو بار قهرمان لیگ برتر هند (IPL) (2012 ، 2014) است. نایت رایدرها پس از برنده شدن در IPL 2014 ، در سال 2015 صاحب امتیاز ترینیداد و توباگو T20 در لیگ برتر کارائیب (CPL) شدند. از آن زمان ، نایت سواران ترینباگو در شش دوره گذشته چهار بار قهرمان مسابقات CPL شدند. فصول ، از جمله یک فصل قهرمانی بدون شکست در سال 2020 با رکورد.

اخبار

این سرمایه گذاری توسط گروه نایت سواران که توسط شاهرخ خان بازیگر بالیوود همراه با جوهی چاولا و همسرش جی مهتا هدایت می شود ، بخشی از سرمایه گذاری استراتژیک بلند مدت در آینده کریکت در ایالات متحده است.

شاهرخ خان ، در بیانیه ای در مورد توافق بلند مدت اظهار داشت: “اکنون چندین سال است که ما در حال گسترش برند Knight Riders در سطح جهانی هستیم و از نزدیک شاهد توانایی های کریکت T20 در ایالات متحده هستیم.

“ما متقاعد شده ایم که مسابقات لیگ برتر کریکت تمام قطعات لازم برای اجرای برنامه های خود را دارد و ما امیدواریم که در سالهای آینده همکاری مشترک خود را به موفقیت چشمگیری بدل کنیم.”

ونکی میسور ، مدیرعامل KKR و Red Chillies Entertainment گفت: “ما احساس خوشبختی می کنیم که به طور مداوم به عنوان یکی از بهترین امتیازات در کریکت T20 شناخته شده ایم و به یکی از مارک های ورزشی با رشد سریع در جهان تبدیل شده ایم.

“همانطور که کریکت T20 در سطح بین المللی گسترش می یابد ، ما از درخواستهای ورودی منظم برای ایفای نقش عمده در رشد این ورزش در خارج از کشور دلخوش هستیم. ما علاقه زیادی به تحولات ایالات متحده داشته ایم و گسترش ما به ایالات متحده با مدت طولانی ما مطابقت دارد استراتژی کوتاه مدت

“ما منتظر چالش جدید ساخت کریکت در پیچیده ترین بازار ورزشی و رسانه ای جهان هستیم و اعتقاد داریم که می توانیم با به دست آوردن تخصص کافی ، کریکت لیگ برتر را به پتانسیل بالقوه خود تحقق بخشیم.”

تبلیغ شده

سامر مهتا و ویجی سرینیواسان از شرکتهای کریکت سازمانی و کریکت لیگ بزرگ اظهار داشتند: “ما از همکاری با گروه نایت سواران در این همکاری تاریخی بسیار خوشحال هستیم. با افزودن گروه نایت سواران به خانواده ما از سرمایه گذاران کلاس جهانی و متنوع ، این سرمایه گذاری در آینده مسابقات لیگ برتر کریکت اعتبار چشمگیر چشم انداز ما برای لیگ جدید است ، و ما به خصوص از داشتن چنین مارک نمادین کریکت در آن همراه هستیم.

در مسابقات کریکت لیگ برتر ، بازیکنان برتر بین المللی از ایالات متحده و سراسر جهان حضور خواهند داشت ، که با تمرکز بر مسیرهای توسعه یک استخر بازیکنان داخلی برای کریکت ایالات متحده و لیگ حمایت می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله