نامزد Yuzvendra Chahal’s Dhanashree Verma مهارت های سلفی خود را در یک عکس شایان ستایش ستایش می کند. به عکس مراجعه کنید

Yuzvendra Chahals نامزد Dhanashree Verma مهارت های سلفی خود را در عکس شایان ستایش ستایش می کند.  به عکس مراجعه کنید

یوزوندرا چاهال و Dhanashree Verma برای یک عکس ارسال شده در اینستاگرام.© اینستاگرام


یوزوندرا چاهال که هم اکنون برای استراحت در تور کریکت هند در استرالیا به سر می برد ، عکسی در شبکه های اجتماعی منتشر کرد تا عشق خود را به نامزد Dhanashree Verma نشان دهد. اما ورما خنده دارانه این نکته را یادآوری کرد تا به او یادآوری کند که این مهارت های عکاسی او در پشت سلفی شایان ستایش است که توسط این چرخنده در اینستاگرام ارسال شده است. این دو به خاطر ابراز علاقه خود به یکدیگر از طریق پست های زیبا در شبکه های اجتماعی شناخته شده اند و پست اخیر چاهال نیز کمتر نبود. او عکس را با شکلک های قلبی تیتراژ داد ، که Dhanashree پاسخ داد ، “چه سلفی … چنین طرفدار”.

اخبار
4nufncc

Danaashree Verma در یوزوندرا چاهال با بی ادبی حفاری کرد.
اعتبار عکس: اینستاگرام

چاهال اخیراً در دومین ODI در سیدنی کریکت گراوند بازی کرد که استرالیا با 51 دوش برنده شد. در همین حال ، هند اولین ODI را نیز با 66 رانندگی در همان مکان از دست داد. استیو اسمیت در هر دو مسابقه قرن ها گلزنی کرد.

هر دو طرف در سومین ODI در تاریخ 2 دسامبر ، در Manuka Oval با یکدیگر روبرو می شوند. استرالیا قبلاً در سری سه مسابقه ODI به پیروزی رسیده است. چاهال نیز در فرم ضعیفی به سر می برد و از هر دو مسابقه فقط یک ویکت گرفته است.

بعد از سریال ODI یک سری سه مسابقه ای T20I و سپس یک سری تست چهار مسابقه ای دنبال می شود. اولین مسابقه آزمون از 17 دسامبر آغاز می شود.

تبلیغ شده

چاهال بخشی از تیم های T20I و ODI هند است. ناخدا ویرات کوهلی پس از اولین مسابقه آزمون به دلیل مرخصی پدری که توسط BCCI اعطا شد ، به خانه می رود. او و همسرش آنوشکا شارما در ژانویه 2021 در انتظار فرزند اول خود هستند.

قبل از تور ، چاهال در مسابقات برتر لیگ برتر فوتبال هند (IPL) 2020 در مسابقات برتر چلنجر بنگالور (RCB) در بهترین فرم بود. او از 15 مسابقه 21 اخراج را به دست آورد زیرا RCB مرحله لیگ را در مکان چهارم به پایان رساند و به SunRisers Hyderabad (SRH) باخت. ) در Eliminator.

مباحث ذکر شده در این مقاله