“می توانست افزوده ارزشمندی برای هند در فینال WTC باشد”: ریکی پونتینگ در ستاره GT

عکس فایل ریکی پونتینگ© BCCI/Sportzpics

ریکی پونتینگ، اسطوره باتینگ، احساس می‌کند که هند باید هاردیک پاندیا را در ترکیب خود برای فینال مسابقات جهانی تست در مقابل استرالیا در لندن انتخاب می‌کرد و می‌گوید توانایی‌های همه جانبه او می‌توانست عامل تعیین‌کننده در بازی تک‌تک باشد. پاندیا از سال 2018 هیچ تستی انجام نداده است و به دلیل نگرانی های مداوم تناسب اندام، از فرمت پنج روزه خارج شده است. اما پونتینگ احساس کرد که پاندیا می‌توانست در دیدار 7 تا 11 ژوئن در بازی The Oval بازی کند. اساساً به این دلیل که او کم و بیش در تمام بازی‌های IPL تازه به پایان رسیده برای گجرات تایتانز که کاپیتان آن است، بازی کرده است.

پونتینگ برای ICC Review نوشت: «…من به این فکر می‌کردم که روز گذشته برای هند در این بازی این است که فردی مانند هاردیک پاندیا چقدر می‌تواند در یک مسابقه آزمایشی ارزشمند باشد.

“من می دانم که او در سابقه می گوید که بازی تست احتمالاً کمی برای بدنش سخت است. اما برای یک بازی یک بار… او هر بازی را از طریق این IPL بولینگ کرده و سریع بولینگ می کند.” کاپیتان سابق استرالیا، همچنین سرمربی دهلی کپیتالز در IPL، گفت که پاندیا می توانست در فینال WTC که در 7 ژوئن آغاز می شود، ایکس فاکتور برای تیم هند باشد.

او (پاندیا) می‌تواند آن ایکس فاکتور باشد فقط برای انتخاب در یک بازی تک‌تک، بیاید و ببیند با چوب و توپ چه کاری می‌تواند انجام دهد. او می‌تواند تفاوت بین دو تیم باشد.» پاندیای 29 ساله پس از اولین بازی خود در سال 2017، تا کنون در 11 تست بازی کرده است و 532 ران با میانگین 31.29 با صد و چهار پنجاه به ثمر رسانده است. او 17 ویکت با میانگین 31.05 گرفته است.

پاندیا در 74 بازی ODI که تاکنون بازی کرده است، 1584 ران با میانگین 33.00 به ثمر رسانده و 72 ویکت گرفته است. در T20Is، او 1271 دوش از 87 مسابقه به ثمر رساند و 69 ویکت را اسکالپ کرد.

پاندیا گجرات تایتانز را به اولین قهرمانی IPL در سال 2022 هدایت کرد اما در فینال این فصل در روز دوشنبه به چنای سوپر کینگز ماهندرا سینگ دونی شکست خورد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله