“می تواند یک بازیکن خاص باشد”: Yuvraj Singh ، Irfan Pathan این SRH Batsman را تحسین می کنند

یووراج سینگ و عرفان پاتان همه از عبدالصمد جوان SRH ستایش کردند.© توییتر


رویای SunRisers Hyderabad برای رسیدن به یک فینال دیگر IPL روز یکشنبه توسط پایتخت های دهلی ناکام ماند. پایتخت های دهلی در مسابقه مقدماتی 2 در ورزشگاه شیخ زاید در ابوظبی با 17 ران SRH را شکست دادند تا به فینال اولیه IPL خود بروند. با این حال ، SRH مبارزه خوبی را در این تعقیب انجام داد و تا آخرین زمان حاضر به تسلیم شدن نبود. ضربه شجاعانه کین ویلیامسون ، ستاره خفاش نیوزلند بی نتیجه ماند اما بسیاری از موارد مثبت برای SRH وجود داشت. یووراج سینگ و عرفان پاتان ، کرکت بازان سابق هند تحت تأثیر یک بازیکن SRH به ویژه – عبدالصمد قرار گرفتند.

اخبار

یووراج و عرفان در توییتر خود تمجید و تمجید از جوان 19 ساله جامو و کشمیر کردند.

توییتر همه کاره سابق در توئیتر گفت: “بله ، او باید این بازی را برایSunRisers برنده می شد اما واقعاً به # abdulsamad به خاطر نمایش شخصیت و بازی قدرت افتخار می کرد.”

در پاسخ به توییت خود ، یووراج با زیر لب گفت که صمد این توانایی را دارد که در آینده بازیکن خاصی باشد.

تبلیغ شده

پنجه جنوبی پاسخ داد: “# صمد وعده زیادی داد که من احساس می کنم می تواند در آینده بازیکن خاصی باشد.”

روز یکشنبه ، صمد 16 توپ 33 را شکست تا امیدهای SRH در تعقیب و گریز زنده بماند. اما او نتوانست تیم خود را از خط خارج کند ، که در طولانی مدت توسط Keemo Paul خارج از بولینگ Kagiso Rabada گرفتار شد.

این بازیکن جوان قول های زیادی داده است اما در تمام طول مسابقات شمارش نکرد. وی در این فصل 12 مسابقه برای SRH انجام داد و 111 دوش را با میانگین 22.20 و ضربات 170.76 به ثمر رساند.

مباحث ذکر شده در این مقاله