میکی آرتور به عنوان مدیر تیم کریکت مردان پاکستان منصوب شد

کریکت بورد پاکستان روز پنجشنبه انتصاب میکی آرتور را به عنوان مدیر تیم مردان تایید کرد، پستی که تضمین می‌کند او نقش مهمی در آماده‌سازی جام جهانی 50 ساله که اواخر امسال در هند برگزار می‌شود، ایفا می‌کند. در نقش خود، آرتور 54 ساله که بین سال های 2016 تا 2019 به عنوان سرمربی پاکستان فعالیت می کرد، در طراحی، تدوین و نظارت بر استراتژی های تیم مردان شرکت خواهد کرد.

او همچنین بخشی از کادر مربیگری جام جهانی کریکت مردان ICC 2023، تور خارج از خانه استرالیا و سری خانگی مقابل هند غربی خواهد بود. او همچنین در بازی های پاکستان مقابل هند در جام ACC آسیا در کنار تیم حضور خواهد داشت. PCB در بیانیه ای گفت.

آرتور در طول مدتی که از سال 2016 تا 2019 هدایت پاکستان را برعهده داشت، در تست‌ها و T20Is به عنوان شماره 1 مربی پاکستان شد و همچنین به تیم کمک کرد تا جام قهرمانان ICC 2017 را کسب کند.

آرتور گفت: “من از پیوستن مجدد به تیم کریکت پاکستان بسیار هیجان زده هستم و مشتاقانه منتظر همکاری با این گروه هستم.”

“از زمان حرکت، من ردیابی بازیکنان و عملکرد جمعی آنها را حفظ کرده ام. این یک گروه با استعداد با پتانسیل شماره یک در همه فرمت ها است و تلاش من ایجاد استراتژی ها و ایجاد محیطی است که می تواند به آنها کمک کند. عملکرد آنها را بیشتر تقویت کنیم تا بتوانیم بهترین ها را از آنها استخراج کنیم.”

نجام ستی به آرتور پیشنهاد یک مربی تمام وقت در تیم را داد و او نیز در ابتدا او را در سال 2016 به تیم آورد. اما این بازیکن آفریقای جنوبی این وظیفه تمام وقت را رد کرد و تصمیم گرفت به مربیگری دربی شایر انگلیس ادامه دهد اما با این کار موافقت کرد. نقش مدیر و مشاور تیم که در تمام مسابقات به صورت فیزیکی در اختیار تیم نخواهد بود.

نجام ستی، رئیس کمیته مدیریت PCB، گفت که آرتور همچنین مسئول مراقبت از ستاره های آینده برای افزایش قدرت نیمکت تیم ملی خواهد بود.

ستی گفت: «خوشحالم که میکی رسماً به تیم کریکت مردان پاکستان پیوسته است و نقشی ارتقا یافته که در آن مسئول تدوین و اجرای استراتژی‌ها برای تکالیف آتی در همه قالب‌ها خواهد بود.»

علاوه بر این، او همچنین مسئول تقویت فرهنگ تیم ملی، شناسایی و پرورش ستاره های آینده خواهد بود تا بتوانیم قدرت نیمکت خود را تقویت کنیم و آینده خود را از نظر استراتژیک تضمین کنیم.

میکی که در دوران تصدی قبلی خود در پاکستان زندگی و کار کرده است، بازیکنان فعلی، ساختار و سیستم را می شناسد. ترم دوم.” PTI Corr PDS AM PDS AM AM

موضوعات ذکر شده در این مقاله