میکائیل یمر راکت را روی صندلی داور می کوبید و از اوپن لیون محروم شد. تماشا کردن

میکائیل یمر از اوپن لیون محروم شد© توییتر

طرفداران تنیس در سراسر جهان روز چهارشنبه شاهد یک حادثه عجیب و غریب پس از آن بودند که میکائیل یمر، بازیکن سوئدی راکت خود را بر روی صندلی داور پس از مشاجره بر سر تماس تلفنی، کوبید. این حادثه در جریان بازی لیون اوپن بین یمر و آرتور فیلس فرانسوی رخ داد. در نتیجه یمر از مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات ATP 250 محروم شد. بازیکن رده 53 با داور بحث کرد و گفت که او بلند نشد تا بررسی کند که آیا توپ داخل خط برگشته است یا خیر، که باعث شد سوئدی امتیاز بگیرد. داور اعلام کرده بود که توپ را در حال پرتاب درون خط دیده است.

“چرا علامت را بررسی نمی کنید؟ آیا به من می گویید که حتی قرار نیست پایین بیایید و علامت را بررسی کنید؟ من هرگز شاهد این نبودم که یک داور بگوید، “من نمی خواهم پایین بیایم و علامت را بررسی کنم.” یمر گفت این اتفاق نمی افتد.

پس از مشاجره کوتاه، یمر بازی را ادامه داد اما در حالی که ست افتتاحیه با نتیجه 6-5 به سود فیلس پیش رفت، سوئدی خونسردی خود را از دست داد و راکت خود را روی صندلی داور شکست و دسته را به زمین پرتاب کرد.

تمام این موضوع بین داوران و مسئولان مورد بحث قرار گرفت و تصمیم گرفته شد که یمر از مسابقات آزاد لیون محروم شود. با این نتیجه فیلس به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات راه یافت و به مصاف فلیکس اوگر آلیاسیم خواهد رفت.

موضوعات ذکر شده در این مقاله