میچل استارک نگرانی ها را در مورد وضعیت خوب بازیکنان در Bio-Bubbles مطرح می کند


میچل استارک ، رئیس نوار سرعت استرالیا ، به آخرین کریکت ساز تبدیل شده است که نگرانی ها را در مورد بهزیستی ذهنی بازیکنانی که در حباب های زیستی به سر می برند ، ایجاد می کند ، زیرا احساس می کند زندگی در چنین محدودیت هایی برای مدت طولانی “پایدار نیست”. در جهانی که از بیماری همه گیر COVID-19 آسیب دیده است ، در حال حاضر کریکت در حباب های زیستی سازمان یافته است و به زودی وضعیت تغییر نخواهد کرد.

اخبار

به نقل از ‘cricket.com.au’ استارک گفت: “این یک سبک زندگی پایدار نیست.” “شما در یک اتاق هتل با صفر تماس خارجی زندگی می کنید. بعضی از بچه ها مدت زیادی است که خانواده ها یا بچه هایشان را برای آن دسته از افراد در IPL ندیده اند.”

در حالی که کریکت کارانی که در IPL رقابت می کنند از ماه آگوست در حباب ایمنی زیستی در امارات متحده عربی به سر می برند ، بسیاری از آنها مجبور هستند که در مسابقات آینده از تیم های ملی متبوع خود استفاده کنند.

تیم هند پس از فینال IPL در روز سه شنبه ، به همراه تعداد کمی از کریکت استرالیایی مانند استیو اسمیت ، پت کامینز ، جاش هازلوود و دیوید وارنر ، که بخشی از امتیازات مختلف IPL بودند ، برای تور طولانی خود در Down Under عزیمت می کند.

از جمله بازیکنان انگلیس در کمتر از دو هفته پس از IPL برای شش مسابقه توپ سفید به آفریقای جنوبی سفر خواهند کرد ، در حالی که بازیکنان West Indies برای یک کار دیگر باید به نیوزیلند بروند.

استارک این مدل را زیر سال برد: “رفتن سخت است – ما باید کریکت بازی کنیم ، (بنابراین) نمی توانیم زیاد شکایت کنیم – اما از نظر سلامتی بازیکنان ، کارکنان و مسئولان ، تا کی می توانید در مراکز حضور داشته باشید؟”

وی ادامه داد: “این سوال همچنان برای پاسخ دادن باقی مانده است … برای کسانی که در IPL حضور داشته اند و باید در اواخر تابستان آینده (در آوریل و مه 2021) IPL دیگری را انجام دهند ، آنها درآمد خود را کسب می کنند. “

کاپیتان هند ویرات کوهلی اخیراً گفته بود که “تکرار” بودن در یک حباب زیستی می تواند از نظر روانی در کریکت ها سخت باشد و اگر بازی در یک محیط محافظت شده عادی شود ، باید طول تورها را نیز در نظر گرفت.

ائوین مورگان و جیسون هولدر ، اسكیپان انگلیس و وست هند ، كه در دوره های آزمایشی قبل از IPL نیز در زمان محدودیت های سخت در انگلیس به سر بردند ، هشدار دادند كه زندگی در حباب می تواند منجر به “فرسودگی شدید” شود.

استارک گفت: “وقتی در چنین شرایطی گیر می کنید ، ماه به ماه از حباب به حباب می روید ، و اگر این محدودیت ها یکسان یا کاملاً یکسان باقی بماند ، می تواند برای ذهن و بدن نیز بسیار خسته کننده باشد.”

“نداشتن آن فرار از کریکت روزمره مطمئناً برای خودم که بتوانم آن دور از گلف را وارد کنم یا در آن قدم بزنم (دشوار است). این برای رفاه مردم مهم است.”

ویرات کهلی و افرادش بیش از چهار ماه در جاده با هند بازی می کنند و سه بازی ODI ، سه T20 و چهار تست Down Under را تجربه می کنند.

تبلیغ شده

هند سپس به خانه خود بازمی گردد اما مجبور است برای سری کامل برابر انگلیس وارد حباب زیستی دیگری شود.

“… با توجه به اینکه بچه ها با خانواده ها و بچه ها قطب به قطب دیگر می روند و حباب به حباب می کشند ، شما از نظر قرنطینه محدودیت هایی ایجاد می کنید و سپس کار را بسیار دشوار می کند.”

مباحث ذکر شده در این مقاله