“میخواهم ازدواج کنم، نه با تو قرار ملاقات دارم”: یوزوندرا چاهال در مورد خواستگاری داناشری ورما. او گفت نه…”

تصویر فایل یوزوندرا چاهال و داناشری ورما© اینستاگرام

به دور از تمرکز بر روی زمین کریکت، زندگی شخصی کریکت بازان هندی نیز از طرفداران مساوی برخوردار است. هر کجا که می روند، کانون توجه را دنبال می کند. همین مورد در مورد ستاره هند و راجستان رویالز، یوزوندرا چاهال و همسرش داناشری ورما نیز صادق است. این دو برای اولین بار در طول قرنطینه کووید به طور مجازی با هم آشنا شدند، زیرا چاهال در حال گذراندن دوره های رقص از Dhanashree بود که یک رقصنده بسیار محبوب است و طرفداران بسیار زیادی در رسانه های اجتماعی دارد.

با افزایش تعامل بین این دو، در نهایت منجر به ازدواج این دو در دسامبر 2020 شد. چهال اکنون یک اتفاق خنده دار در مورد پیشنهاد ازدواج خود به داناشری بازگو کرده است.

“زمانی که قرنطینه اتفاق افتاد. من در کنار خانواده ام ماندم. این برای اولین بار بود که برای مدت طولانی در خانه خود در گوروگرام ماندم. تقریباً سه تا چهار ماه. از زمان با خانواده و حیوانات خانگی ام لذت بردم. سپس این اتفاق افتاد. چهال در مصاحبه ای در کانال یوتیوب Humans of Bombay گفت: به من که همیشه این را داشتم با وجود یادگیری رقص. سپس به من پیشنهاد شد که Dhanashree کلاس های آنلاین برگزار کند. بنابراین به مدت دو ماه در کلاس های آنلاین شرکت کردم.

سپس یک روز از او پرسیدم “چرا در زندگی اینقدر خوشحالی؟” او پاسخ داد: من فقط همینطور هستم. من خوشبختی را در چیزهای کوچک در زندگی جستجو می کنم. من حال و هوای مناسبی پیدا کردم و به خانواده ام گفتم. به او گفتم من می خواهم با تو ازدواج کنم، نمی خواهم با تو قرار بگذارم. من نمی خواهم وقت خود را در قرار ملاقات تلف کنم. آن موقع 30 سالم بود. او گفت: “نه، من می خواهم اول شما را ملاقات کنم.” ما قبل از آن هرگز ملاقات نکردیم. ما در بمبئی با هم آشنا شدیم و بعد او گفت: “باشه، حالا، بله، خوب.”

چاهال در حال حاضر در لیگ برتر هند (IPL) 2023 بازی می کند و یکی از ویکت گیران پیشرو است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله