“مگر اینکه ساچین تندولکار…”: پاسخ واضح MS Dhoni به نظر “You’re Not Old” در IPL 2023

MS Dhoni در حال بازی برای Chennai Super Kings در IPL 2023© AFP

MS Dhoni، کاپیتان چنای سوپر کینگز، در حالی که تیمش روز جمعه در لیگ برتر هند (IPL) 2023، سانرایزرز حیدرآباد را شکست داد، به شدت مشغول بود. کاپیتان سابق هند یک شکار گرفت و یک ضربه محکم و ناگهانی انجام داد زیرا SRH در 20 اور به 134/7 محدود شد. گرفتنی که دونی برای اخراج آیدن مارکرام گرفت، تحسین بسیاری را به همراه داشت، اما جایزه “گرفتن مسابقه” به روتوراج گایکواد به دلیل تلاش او برای اخراج هری بروک تعلق گرفت. دونی در مورد شانس خود صحبت کرد و حتی تلاش مشابهی را در مورد سرمربی فعلی هند، راهول دراوید، به یاد آورد.

در طول این تعامل، Dhoni همچنین گفت که کسب تجربه بسیار مهم است و این فقط زمانی می تواند رخ دهد که شخصی پیر شود، مگر اینکه شما Sachin Tendulkar باشید.

“من در موقعیت اشتباهی قرار داشتم. فقط به این دلیل که ما دستکش می پوشیم، مردم فکر می کنند آسان است. من احساس کردم که این یک شکار فوق العاده بود نه به خاطر توانایی شما، بلکه گاهی اوقات شما در زمان اشتباه در مکان اشتباه قرار می گیرید.

“خیلی وقت پیش من هنوز یک بازی را به یاد دارم – راهول دراوید در حال نگه داشتن بازی بود و او یکی از این بازی ها را به دست آورد. با مهارت شما، نمی توانید چنین گیرایی بگیرید. باید در موقعیت بسیار اشتباهی قرار بگیرید تا بتوانید بازی را انجام دهید. او در مراسم معرفی پس از بازی گفت: به غیر از آن یک بار که پیر می شوید و آن موقع است که تجربه بیشتری پیدا می کنید، مگر اینکه ساچین (تندولکار) باشید و بازی را از 16-17 شروع کنید.

هارشا بوگل، که مراسم را اجرا می کرد، به شوخی گفت که دونی پیر نیست اما کاپیتان CSK پاسخ روشنی داشت.

او گفت: “قطعاً پیر است، شما نمی توانید از آن دوری کنید.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله