موهیت جوشی از ریاست Infosys استعفا داد: 5 نکته درباره او

موهیت جوشی رئیس Infosys استعفا داد: 5 واقعیت درباره او

Mohit Joshi در سال 2000 به Infosys پیوست و در نقش های مختلفی در این شرکت خدمت کرد.

Mohit Joshi، رئیس Infosys، پس از بیش از دو دهه حضور در غول خدمات نرم افزاری، از سمت خود کناره گیری کرد. او اکنون به عنوان مدیر عامل و مدیر اجرایی شرکت رقیب Tech Mahindra مسئولیت خواهد داشت.

در زیر پنج نکته در مورد محیط جوشی آورده شده است:

  1. Mohit Joshi یک ملیت بریتانیایی در سال 2000 به Infosys پیوست و در نقش های مختلفی در این شرکت خدمت کرد. قبل از استعفا، او از خدمات مالی و مراقبت های بهداشتی/علوم زندگی Infosys مراقبت می کرد. آقای جوشی همچنین رهبری عملیات فروش و اثربخشی شرکت را بر عهده داشت.
  2. در سال 2007، آقای جوشی به عنوان مدیر عامل Infosys Mexico منصوب شد و به راه اندازی اولین شعبه این شرکت در آمریکای لاتین کمک کرد.
  3. رئیس سابق اینفوسیس برای پیوستن به برنامه رهبران جوان جهانی مجمع جهانی اقتصاد در سال 2014 دعوت شد. او به عنوان رهبر جوان جهانی برای مدت شش سال انتخاب شد. در 1 دسامبر 2020، آقای جوشی به عضویت هیئت مدیره شرکت بیمه بریتانیایی Aviva plc منصوب شد. او یک مدیر غیر اجرایی مستقل در شرکت است.
  4. موهیت جوشی همچنین به عنوان نایب رئیس هیئت رشد اقتصادی کنفدراسیون صنعت بریتانیا (CBI) خدمت کرد. او رئیس Edgeverve Systems Ltd، یکی از شرکت های تابعه Infosys بود و تجارت نرم افزار Infosys از جمله پلت فرم بانکی جهانی آن به نام Finacle را رهبری می کرد.
  5. قبل از پیوستن به Infosys، آقای جوشی در بخش بانکداری کار می کرد. او مدرک لیسانس تاریخ را از کالج سنت استفان دهلی گرفت و مدرک MBA را از دانشکده مطالعات مدیریت دانشگاه دهلی گذراند. Mohit Joshi همچنین در برنامه رهبری جهانی و سیاست عمومی برای قرن بیست و یکم در مدرسه کندی هاروارد شرکت کرد.