مورد هشتم Covid به کریکت های پاکستان در نیوزیلند برخورد می کند

مورد هشتم Covid به کریکت های پاکستان در نیوزیلند برخورد می کند

هشت عضو مهمانی تور پاکستان به نیوزیلند آزمایش COVID-19 مثبت کرده اند.© توییتر


مقامات بهداشتی نیوزلند روز چهارشنبه اعلام کردند که یک هشتمین عضو تیم کریکت پاکستان در حالی که تیم در قرنطینه تحت قرنطینه قرار گرفته است آزمایش Covid-19 مثبت است. بخش بهداشت گفت که یک مورد تایید شده جدید در میان تیم وجود دارد و دو عضو دیگر در حال بررسی هستند ، و به هفت نفر اضافه شده که قبلا در هفته گذشته مثبت بودند. این بخش گفت تا زمانی که پزشکان مطمئن نباشند منجر به موارد بیشتری برای ویروس کرونا نخواهد شد ، این تیم مجاز به آموزش نیست.

اخبار

اشلی بلومفیلد ، مدیر کل بهداشت ، هفته گذشته “اخطار نهایی” را به تیم اعطا کرد که پروتکل های فاصله اجتماعی را در هتل خود خراب کرده اند.

از آن زمان هیچ تخلف دیگری گزارش نشده است.

متعاقباً دو مورد از شش مورد اصلی هفته گذشته ، تاریخی بوده است ، به این معنی که عفونی نبوده اند ، در حالی که چهار مورد دیگر فعال بوده اند. نفر هفتم تیم در روز شنبه آزمایش مثبت داد.

مهمانی تور 53 عضو ، به سرپرستی کاپیتان بابر اعظم ، در 24 نوامبر برای دو هفته قرنطینه وارد کریستچرچ شد که برای همه ورودهای خارج از کشور به نیوزیلند اجباری است.

تبلیغ شده

قبل از عزیمت از لاهور برای تور 5 مسابقه ، که قرار است با یک بازیکن بین المللی Twenty20 در 18 اوت در اوکلند آغاز شود ، تست منفی انجام شد.

نیوزیلند انتقال ویروس کرونا را در جامعه که تقریباً 1770 مورد و 25 مورد مرگ در جمعیت پنج میلیون نفری را ثبت کرده است ، تا حد زیادی ریشه کن کرده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله