مهاجم تیم فوتبال رنجرز ، FC FC Balagers ، اولین فوتبالیست زن هندی می شود که در اروپا گلزنی می کند

بالا دوی اولین زن فوتبالیست هندی می شود که در اروپا گلزنی می کند

بالا دوی روز یکشنبه گل خود را از کنار دروازه بان مادرول به ثمر رساند.© توییتر


بالا دوی با تبدیل شدن به اولین زن هندی موفق به گلزنی در یک لیگ حرفه ای فوتبال اروپا شد ، وقتی روز یکشنبه برابر مادرول برای رنجرز FC گل زد. رنجرز در این دیدار 9-0 پیروز شد و مهاجم نیز به تیمش کمک کرد تا یک پنالتی بدست آورد. این مهاجم در ژانویه 2020 به باشگاه اسکاتلندی پیوست و اولین زن هندی شد که قرارداد فوتبال حرفه ای در خارج از کشور را امضا کرد. این باشگاه تعداد کمی از عکس های مسابقه او را در توییتر منتشر کرد و همچنین از این موفقیت استقبال کرد. در اینجا تصاویر:

اخبار

در دقیقه 85 ، او در میانه میدان یک توپ عبور از میانه زمین بود. او آن را محکم کرد و آن را به پایین به شبکه فرستاد تا نام خود را در صفحه امتیاز اضافه کند.

اوایل دقیقه 68 ، او همچنین بعد از اینکه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد ، در محوطه جریمه قرار گرفت. یک پنالتی به رنجرز تعلق گرفت که داینا بورما آن را به راحتی تبدیل کرد.

همچنین ، کیرستری هوات و لیزی آرنوت برای رنجرز هرکدام یک هت تریک کردند ، در حالی که مگان بل و بورما نیز هدف قرار گرفتند.

تبلیغ شده

قبل از ورود به اسکاتلند ، بالا دوی در سال 2019 مورد توجه قرار گرفت ، زمانی که در لیگ زنان هند (IWL) 26 گل در هفت بازی برای پلیس مانیپور به ثمر رساند. او که یک شخصیت بزرگسال در تیم ملی زنان هند است ، سه جام قهرمانی SAFF (2010 ، 2014 و 2016) را به دست آورده است. او همچنین در گذشته به عنوان کاپیتان در تیم ملی خدمت کرده است.

وی همچنین جایزه بهترین بازیکن زن AIFF را در سال های 2014 و 2015 دریافت کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله