“من میمیرم…”: دلیل خنده دار ویرات کهلی در مورد اینکه چرا هرگز وارد دعواهای فیزیکی نشد

تصویر فایل کاپیتان سابق RCB Virat Kohli© توییتر

رفتار تهاجمی ویرات کوهلی می تواند برای رقبای او کاملاً ترسناک باشد. زمانی که در زمین است، شدت کهلی اغلب در جشن‌های پرشور او ظاهر می‌شود. در واقع، او اغلب به عنوان فردی بیش از حد تهاجمی در زمین شناخته می‌شود، در حالی که هدایت تیم کریکت هند یا رویال چلنجرز بنگلور را بر عهده داشت. پس کهلی همیشه اینطوری بود؟ پاسخ یک “نه” بزرگ است. کهلی در یک برنامه اخیر در استار اسپورت فاش کرد که در دوران کودکی خود هرگز درگیری فیزیکی نداشت.

شانس فیزیکی سلام نه. کوی موجه معار که نیکال جاایگا، اصلی توه مار جائونگا، اوسکو ناهی پاتا کیا هوآ (هیچ احتمالی برای تفرقه فیزیکی وجود ندارد. یکی مرا کتک می زند، من می میرم و او حتی نمی داند چه اتفاقی برای من افتاده است). بنابراین، من هرگز وارد دعوا نمی شدم.»

کاپیتان سابق هند وقتی از تهاجم لفظی که نشان می‌دهد برانگیخته شد، گفت که همیشه از درگیری فیزیکی اجتناب کرده است. “Muh se Kuch Bhi bulwalo اما اصلی فیزیکی ladai nahi karta کهلی در واکنش سریع اضافه کرد (به صورت شفاهی هر چیزی می توانم بگویم اما در زمین بازی فیزیکی ندارم).

او همچنین دلیل خنده‌داری برای نشان دادن تهاجم لفظی در زمین بیان کرد. “یار ووه بهی زمین اصلی پی کارته هون، موجه پاتا های وهاان پ لادای ناهی هو ساکتی نا، وهاان پ امپیره بیچ مین آ جااینجه نا کهلی اضافه کرد (کاری که من می گویم، آن را هم فقط در زمین انجام می دهم، زیرا می دانم که هیچ دعوای وجود نخواهد داشت و داور در نهایت مداخله خواهد کرد).

موضوعات ذکر شده در این مقاله