“من با یک قهرمان ازدواج خواهم کرد”: مادر دوست دوران کودکی رویای ویرات کوهلی را فاش می کند

ویرات کوهلی (L) و آنوشکا شارما© توییتر

ویرات کوهلی ستاره تیم کریکت هند و همسرش – بازیگر بالیوود آنوشکا شارما – در دسامبر 2022 12 سال زندگی مشترک را به پایان رساندند. این زوج در رویدادهای مختلف دیده می شوند و تصاویر آنها در رسانه های اجتماعی مورد علاقه میلیون ها طرفدار است. با این حال سال ها پیش بود که کهلی پیش بینی کرده بود با یک بازیگر زن ازدواج کند. در ویدئویی که رویال چلنجرز بنگلور قبل از رویارویی آنها در لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل دهلی کپیتالز منتشر کرد، این فرنچایز با مادر دوست دوران کودکی کوهلی – نها سوندی – صحبت کرد که داستان جالبی در مورد دوران کودکی این ستاره به اشتراک گذاشت.

«یک روز در نزدیکی آکادمی مدن لعل، پوستر بزرگی از یک فیلم یا یک تبلیغ بود. او این را دید و گفت: “یک روز من آدم بزرگی خواهم شد و با یک قهرمان ازدواج خواهم کرد.” اکنون می بینید، طبق سرنوشتی که اتفاق افتاده است. حالا، وقتی به آن فکر می‌کنم، احساس فوق‌العاده‌ای دارم.» او در این ویدیو به تیم رسانه اجتماعی RCB گفت.

کوهلی و دوستش – شال سوندی – هر دو بخشی از آکادمی مربیگری کریکت زیر نظر راجکومار شارما بودند و او فاش کرد که کاپیتان سابق RCB واضح است که می‌خواهد یک کریکت باز بین‌المللی شود. این ویدئو همچنین شارما را نشان می‌دهد که خاطرات دوران شکل‌گیری کوهلی را مرور می‌کند.

«در 30 مه 1998 او با برادر و پدرش نزد من آمد. در عرض چند روز می‌توانستیم ببینیم که او با دیگران بسیار متفاوت است، مردی بسیار فعال، فوق‌العاده و بسیار شیطون. او بسیار مصمم و فداکار بود، او می خواست از روز اول مسلط شود. او به خود باوری فوق العاده ای داشت که من می توانم هر کاری انجام دهم. راجکومار شارما گفت: شلاج و ویرات دوستان بسیار قشری از آکادمی من بودند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله