“من با ریشابه چت کرده ام…”: نیکلاس پوران در مسیر بهبودی ستاره هند

وست ایندین گفت که با ریشابه پنت در تماس است که برای مدت طولانی از میادین دور خواهد بود.© BCCI/IPL

نیکلاس پوران، بازیکن هند غربی که خودش دچار یک تصادف رانندگی وحشتناک شده، می‌داند که ریشابه پنت در حال حاضر چه چیزی را تجربه می‌کند. پانت، بازیکن کریکت ستاره هندی در دسامبر گذشته بر اثر برخورد اتومبیلش با جداکننده در بزرگراه دهلی-دهرادون، صدمات متعددی متحمل شد. خود پوران بیش از هشت سال پیش پس از سانحه رانندگی در بیمارستان بستری شد. شش ماه طول کشید تا دوباره راه رفتن را شروع کرد. وست هندی گفت که با پنت در تماس است که مدت زیادی از میادین دور خواهد بود.

“این بسیار چالش برانگیز است. جایی است که هیچ کس نمی فهمد. گاهی اوقات، می توانم به یاد بیاورم… واضح است که من با ریشابه چت کرده ام. هر دوی ما رابطه بسیار خوبی داریم.

پوران پیش از درگیری لاکنو سوپر جاینت مقابل پنجاب کینگز در روز شنبه گفت: “اما مواقعی وجود دارد که شما به جایی می روید که در آن بسیار افسرده و ناامید هستید، زیرا می خواهید روند درمان خیلی سریع اتفاق بیفتد. اما دشوار است.” .

پوران گفت که بهبودی ممکن است بیشتر از حد انتظار طول بکشد و باید با حوصله با آن برخورد کرد.

پوران از تجربه‌اش در برخورد با فاز پایین گفت: “گاهی اوقات پیشرفت را نمی‌بینی. در زندگی می‌خواهی پیشرفت را ببینی، می‌خواهی آنقدر سریع اتفاق بیفتد، اما همیشه اتفاق نمی‌افتد. بسیار چالش برانگیز است، اما باید به خود ایمان داشته باشید.

“باید باور داشته باشید که هر اتفاقی افتاده، به دلیلی رخ داده است. نمی توانید آن را زیر سوال ببرید، زیرا پاسخی نخواهید گرفت. شما باید به خدای خود نیز ایمان داشته باشید. به خود ایمان داشته باشید، به کار سخت خود ایمان داشته باشید. “

موضوعات ذکر شده در این مقاله