“من از خفاش استفاده نمی کنم”: یوزوندرا چاهال تاکتیک سلطنتی راجستان را فاش می کند که در IPL 2023 جواب داد

یوزوندرا چاهال در بازی برای راجستان رویالز در IPL 2023© BCCI

جیپور:

یوزوندرا چاهال، اسپینر هند و راجستان رویالز، روز سه شنبه ادعا کرد که قانون جدید جایگزینی ضربه ای برای فینالیست های لیگ برتر هند در سال گذشته راجستان رویالز، که با چهار برد در پنج مسابقه اول در صدر جدول امتیازی قرار دارند، به خوبی کار کرده است. در حالی که هیچ یک از سه بول‌باز راجستان رویالز – آدام زامپا (1/43 برابر چنای سوپر کینگز)، موروگان اشوین (0/11 مقابل دهلی کپیتالز) و ناودیپ ساینی (0/34 مقابل سان‌رایزرز حیدرآباد) – نتوانسته‌اند یک امتیاز کسب کنند. به عنوان جانشین، این ضربات آنها هستند که ضربات مهمی را انجام داده اند.

32 توپ بدون 15 توپ Dhruv Jurel در برابر پنجاب کینگز تقریباً بازی را برای RR – که با پنج ران شکست خورد – در Guwahati برد، در حالی که Devdutt Padikkal امتیاز حیاتی 26 را در برابر گجرات تایتانز به ثمر رساند تا به RR کمک کند تا اولین برد خود را بر قهرمانان IPL 2022 در سال 2022 ثبت کند. چهار جلسه

“با توجه به روشی که دروو (Jurel) و Dev (Devdutt Padikkal) ضربه زده اند، به نفع ما عمل کرده است. این یک امتیاز مثبت است زیرا من با خفاش هیچ فایده ای ندارم. هنگامی که شما در حال تعقیب یک کل بزرگ و اضافی هستید کمک می کند. خمیر اضافه می شود، که یک امتیاز مثبت است.

RR دو بازی اول “خانه” خود را در Guwahati انجام داد و مسابقه چهارشنبه شب اولین بازی آنها در زمین خانگی در استادیوم Sawai Mansingh در اینجا خواهد بود.

چهال گفت: اینجا زمین بزرگتر است، بنابراین من به عنوان یک چرخنده خوشحال هستم.

آس اسپینر هندی گفت که از چالش بولینگ پشت سر هم با راویچاندران اشوین ارشد و زامپا استرالیایی لذت می برد.

او گفت: “مدیریت بر اساس موقعیت (در مورد بازی آنها با هم) تصمیم می گیرد. ما پیوند خوبی بین خود داریم، زیرا دو بازی گذشته را با هم انجام داده ایم.”

چاهال که تا کنون در پنج مسابقه 11 ویکت را به دست آورده است و با 27 اسکالپ به عنوان بالاترین ویکت گیر آخرین IPL به پایان رسانده است، گفت: انگیزه اصلی من در این سال کسب جام است، نه فقط کلاه بنفش.

موضوعات ذکر شده در این مقاله