منچستر یونایتد گمشده ادینسون کاوانی ، آنتونی مارسیال برای تصمیم گیرنده لیگ قهرمانان لایپزیگ


منچستر یونایتد ادینسون کاوانی و آنتونی مارسیال را در بازی رفت و برگشت لیگ قهرمانان اروپا در روز سه شنبه در RB لایپزیگ حضور نخواهد داشت. شاگردان اوله گونار سولسکایر هفته گذشته با شکست 3-1 در خانه مقابل پاری سن ژرمن به 9 امتیاز با قهرمان فرانسه و حریف آلمانی خود به مرحله آخر بازی گروه H خود رسیدند. یونایتد اگر از شکست مقابل لایپزیگ خودداری کند ، جایی که شیاطین سرخ بدون مهاجمان کاوانی و مارسیال بدون شکست در پیروزی 3-1 بازی برگشت شنبه در وستهام ، واجد شرایط هستند.

اخبار

سولسکایر که بدون تعلیق بدون فرد است ، گفت: “دیوید (دخیا) به مسافرت برگشته است ، لوک (شاو) به سفر می رود.”

“ادینسون و آنتونی آنها فقط ریزه کاری های جزئی دارند اما آنها نمی توانند سفر کنند.”

تیم یونایتد پس از پیروزی چشمگیر در پاری سن ژرمن و با نتیجه 5-0 چکش زدن RB لایپزیگ در خانه ، مطمئناً از مرحله گروهی کنار خواهد رفت.

اما یک شکست شوک در برابر استامبول باشاک شهیر گروه را کاملاً باز کرد.

یونایتد که وارد دیدار روز سه شنبه می شود فشار زیادی وجود دارد اما سولسکایر اطمینان دارد بازیکنان به این مناسبت بالا می روند.

وی گفت: “بازی های حذفی یا بازی هایی از این قبیل که به معنای آن است که می توانید از پس آنها برآیید یا نه ، بزرگ هستند.”

“بازیکنان اینجا هستند ، آنها بازیکنان من یونایتد هستند ، زیرا آنها ویژگی هایی دارند که ما به دنبال آنها بوده ایم و من مطمئن هستم که فردا شب ثابت خواهد کرد که دلیل حضور آنها در اینجا است ، آنها آن را نشان می دهند.

“من فکر می کنم شخصیت گروه بهتر و بهتر می شود و ما مشتاقانه منتظر بازی هستیم.”

یونایتد که آخرین بار در سال 2008 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است ، به استثنای سفر بد سرنوشت خود به ترکیه ، می تواند در این فصل از فرم قابل توجه خارج از خانه خود دل بگیرد.

سه بار قهرمان اروپا در هر 5 بازی خارج از خانه خود در لیگ برتر پیروز شده اند و مجموع پیروزی های متوالی خود در لیگ را به رکورد 9 باشگاه رسانده اند.

سولسکایر گفت: “این چیزی است که ما می خواهیم ، بازی هایی از این قبیل.” “این یک سنت برای من یونایتد است – ما هرگز این کار را برای خود آسان نمی کنیم.

تبلیغ شده

“البته ما به بازی ها نگاه می کنیم ، به خصوص بازی خارج از خانه مقابل استانبول (باشاک شهیر) که می توانستیم سه امتیاز کسب کنیم ، اما این فقط روش کار است.

“ما این کار را برای خود سخت می کنیم. این از زمانی که من بازی کرده ام بوده است و این مدتها قبل است.”

مباحث ذکر شده در این مقاله