منچستریونایتد توسط سویا در حالی که یوونتوس و فاینورد قهرمان لیگ اروپا شدند

بازی منچستر یونایتد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل سویا، پس از دو گل به خودی دیرهنگام به تیم اسپانیایی اجازه داد تا اولدترافورد را با تساوی 2-2 در بازی اول پنجشنبه ترک کند. در جاهای دیگر، یوونتوس و فاینورد بردهای خانگی باریکی داشتند در حالی که بایر لورکوزن ژابی آلونسو با تساوی 1-1 مقابل میهمان بلژیکی یونیون سن ژیلواز متوقف شد. یونایتد اریک تن هاگ، شانس قهرمانی در رقابت‌های این فصل است و به نظر می‌رسید که به سمت نیمه‌نهایی می‌رود، زیرا در نیمه اول به لطف دو گل مارسل سابیتزر، برتری دو گلی را در اولدترافورد به دست آوردند.

آنها می توانستند بعد از استراحت دور از دید باشند اما آنتونی در پایان یک ضد حمله به تیرک دروازه برخورد کرد و یونایتد همچنین دید که رافائل واران و لیساندرو مارتینز هر دو مصدوم شدند.

سویا یک بازگشت قابل توجه دیرهنگام انجام داد و در دقیقه 84 بازی را کاهش داد، زمانی که تایرل مالاسیا یک توپ را در محوطه جریمه از کنار او عبور داد و سپس ارسال ژسوس ناواس را به دروازه خود منحرف کرد.

آنها سپس در دقیقه دوم وقت اضافه با ضربه سر یوسف انسیری با ضربه بزرگ هری مگوایر که به جای واران وارد زمین شده بود، بازی را به تساوی کشاندند.

تیم سویا که شش بار فاتح لیگ اروپا یا جام یوفا شده است، اکنون ممکن است شانس خود را برای برنده شدن در بازی برگشت هفته آینده در اسپانیا تصور کند.

تن هاگ گفت: ما دو گل به خودی خوردیم، بدشانسی و باید با آن کنار بیاییم. ما باید یاد بگیریم که بازی را بکشیم، اما هنوز همه چیز باز است.”

– ترس از شزنی –

برندگان این تساوی در چهار مرحله آخر با یوونتوس یا اسپورتینگ پرتغال روبرو خواهند شد و غول های تورینی در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی خود با نتیجه 1-0 پیروز شدند.

فدریکو گاتی تنها گل بازی را در دقیقه 73 به ثمر رساند که یووه دچار ترس شد، زمانی که دروازه بان وویچیخ شچسنی درست قبل از نیمه اول از زمین بیرون آمد و از درد قفسه سینه شکایت کرد.

بازیکن ملی پوش لهستانی جای خود را به ماتیا پرین داد که سپس در پایان بازی در وقت های تلف شده دو سیو درخشان انجام داد تا پیروزی یووه را تضمین کند.

شسنی پس از بازی گفت: “این ترس بود، چیزی بود که قبلا برای من اتفاق نیفتاده بود. من برای نفس کشیدن سختی می کشیدم بنابراین نگران و ترسیده بودم.”

باشگاه ایتالیایی اعلام کرد آزمایشات اولیه هیچ مشکل جدی سلامتی دروازه بان سابق آرسنال را نشان نداد.

متس ویفر تک گل بازی را در اوایل نیمه دوم به ثمر رساند و فاینورد، رهبر لیگ هلند، رم ژوزه مورینیو را با نتیجه 1-0 شکست داد. .

– تساوی وستهم در خنت –

یونیون سن ژیلواز در اوایل نیمه دوم با ضربه مهاجم نیجریه ای ویکتور بونیفیس به لورکوزن پیش افتاد، اما فلوریان ویرتس گل تساوی دیرهنگام را به ثمر رساند.

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس، وستهام یونایتد، مبارز لیگ برتر، علیرغم اینکه در وقت های تلف شده نیمه اول با ضربه زدن دنی اینگز در مرکز جارود بوون، پیش افتاد، مجبور شد به تساوی 1-1 خارج از خانه مقابل خنت در بلژیک رضایت دهد.

هوگو کویپرز درست قبل از یک ساعت برای گنت گل تساوی را به ثمر رساند، قبل از اینکه گیفت اوربان، ستاره نیجریه ای، با ضربه بالای سر تیمی که چهارمین لیگ برتر بلژیک است، به تیر دروازه برخورد کرد.

فیورنتینا در خارج از خانه مقابل لخ پوزنان در لهستان با نتیجه 4-1 پیروز شد تا در 11 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها 10 پیروزی به دست آورد.

ترم موفی از نیجریه در تساوی 2-2 خارج از خانه مقابل بازل در سوئیس، دو گل، از جمله از روی یک ضربه بالای سر خیره کننده، برای نیس به ثمر رساند.

مایکل موریلو و مجید آشیمرو در حالی که اندرلخت AZ آلکمار را 2-0 شکست داد، هدف قرار گرفتند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله