منچستریونایتد برای از بین بردن پیشنهاد سه گانه من سیتی مبارزه خواهد کرد: اریک تن هاگ

اریک تن هاگ متعهد شد که منچستریونایتد “همه چیز” خود را خواهد داد تا منچسترسیتی پس از شکست برایتون برای برگزاری فینال جام حذفی مقابل رقبای سرسخت خود، نتواند به سه گانه ارزشمند باشگاهش برسد. یونایتد روز یکشنبه در ضربات پنالتی در ومبلی پس از پایان بازی بدون گل به پیروزی رسید و ویکتور لیندلوف، مدافع این تیم، ضربه نقطه‌ای تعیین‌کننده را به ثمر رساند. این تا حدودی باعث شد تا عذاب عملکرد تکان دهنده آنها در لیگ اروپا در اواسط هفته را کنار بگذارند، زمانی که آنها در مرحله یک چهارم نهایی 3-0 به سویا باختند و در مجموع 5-2 شکست خوردند.

اما اگر بخواهند سیتی پپ گواردیولا را که سه گانه لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر و جام حذفی را هدف قرار داده است، شکست دهند، باید در فینال جام حذفی در 3 ژوئن، برتری بیشتری پیدا کنند.

سیتی پس از اینکه در هفته‌های اخیر در هفته‌های اخیر بالا رفت، یکی از مدعیان کسب هر سه جام در این فصل است.

یونایتد پیش از پیروزی روز پنجشنبه در اسپانیا در مسیر کسب سه جام بود، اما پس از قهرمانی در جام اتحادیه در فوریه برای پایان دادن به خشکسالی شش ساله نقره‌ای، همچنان به دنبال کسب دو جام داخلی هستند.

تن هاگ، سرمربی یونایتد، پس از ضربات میخ کوبنده ومبلی صحبت می کرد، از توانایی تیمش در بازگشت به عقب تمجید کرد.

او گفت: “اول ما بدنی، قوی، از نظر روحی قوی هستیم، بنابراین شخصیت و شخصیت لازم را نشان دادیم… مصمم بودیم این بازی را ببریم.”

اما سرمربی هلندی گفت که مردانش باید یاد بگیرند که در طول بازی‌های سخت فیلمنامه را تغییر دهند – آنها در این فصل متحمل چندین شکست تنبیهی شده‌اند، از جمله شکست 6-3 در سیتی و 7-0 برعکس در لیورپول.

او گفت: «آنچه ما ثابت کرده‌ایم این است که می‌توانیم با شکست‌ها مقابله کنیم، می‌توانیم بین بازی‌ها به عقب برگردیم.

اما اکنون چیزی که ما باید بهبود دهیم این است که در یک بازی در موقعیت‌ها یا موقعیت‌های سخت، در استادیوم‌های خارج از خانه بازگردیم – مهم نیست چه چیزی، ما باید شخصیت خود را نشان دهیم.

– سه گانه 1999 –

یونایتد تنها باشگاه انگلیسی است که موفق به کسب سه گانه شده است و این موفقیت را در سال 1999 تحت هدایت الکس فرگوسن، سرمربی سابق این تیم به پایان رساند.

آنها لیورپول را از بردن هر سه جام در سال 1977 باز داشتند و در همان سال فینال جام حذفی را بردند.

تن هاگ به شوخی گفت که “کلید” شکست سیتی را که در ژانویه 2-1 در اولدترافورد شکست خورد را فاش نمی کند.

او گفت: من به شما نمی گویم. “من آن را برای خودم نگه می دارم.”

تن هاگ گفت که احساسات هواداران یونایتد را در مورد دستاورد منحصر به فرد آنها درک می کند و یک فراخوان اعتراض آمیز رالی صادر می کند.

او گفت: “ما هر کاری خواهیم کرد تا آن را به آنها بدهیم، جام دوم را به آنها بدهیم، هر آنچه که من دارم، هر آنچه که تیم و کادرفنی دارند.” “ما همه چیز را برای انجام آن خواهیم داد.

ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم زیرا این را ثابت کرده‌ایم. کار آسانی نیست. تیم بزرگی است اما ما تیم بزرگ و بازیکنان بزرگی هم داریم و می‌توانیم آنها را شکست دهیم.»

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله