ملاقات MS Dhoni با تیم برنده اسکار “The Elephant Whisperers” و هدایای کشش های شخصی

MS Dhoni با تیم برنده اسکار The Elephant Whisperers ملاقات می کند، لباس های شخصی شده هدیه می دهد

MS Dhoni با Bomman و Bellie، مراقبان فیل.© توییتر

ام اس دهنی، کاپیتان سوپر کینگز چنای، روز سه شنبه با تیم برنده اسکار مستند «نجواگران فیل» دیدار کرد. “Chennai Super Kings در یک رویداد ویژه در روز سه شنبه (9 مه) از قهرمانان واقعی زندگی Bomman و Bellie، مراقبان فیل ها و Kartiki Gonsalves فیلمساز برنده اسکار تقدیر کردند. کاپیتان چنای سوپر کینگز، MS Dhoni پس از تمرین، پیراهن های شخصی CSK را به این سه نفر اهدا کرد. در ورزشگاه MA Chidambaram روز سه شنبه، CSK در یک بیانیه مطبوعاتی گفت.

چنای سوپر کینگز همچنین مراسم تجلیل ویژه ای را برای زوج مراقب و فیلمساز در استادیوم پیش از بازی مقابل دهلی کپیتالز در روز چهارشنبه برگزار کرد.

Rupa Gurunath، مالک Chennai Super Kings، یادبودهایی را به همراه Chennai Super Kings Cricket Limited، KS Viswanathan، تحویل داد. Chennai Super Kings همچنین چکی را به بنیاد حفاظت از ببر Mudumalai برای رفاه فیل ها ارائه کرد.

“ما بسیار خوشحالیم که از مراقبان فیل خود بومن و بلی همراه با کارتیکی که داستان سرایی جذاب آنها داستان دلگرم کننده را در همه جا پخش کرد، جشن می گیریم. این مایه افتخار همه ما است که مردم خودمان به صحنه جهانی رسیده اند. .

KS Viswanathan گفت: “حفاظت از فیل های آسیایی نیاز روز است و ما همچنین خوشحالیم که از دو فیل Ammu و Raghu با کمک به هزینه های زندگی آنها حمایت می کنیم.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله