مقدماتی IPL 2020 ، DC vs SRH: مارکوس استوئنیس نشان می دهد که چرا وی اقدام عملی هالک را حمل می کند. تماشا کردن


ماركوس استوئنیس ، سرباز همه جانبه پایتخت های دهلی ، شب و به یاد ماندنی شب را با توپ و خفاش سپری كرد زیرا تیمش SunRisers Hyderabad را با 17 دوش در مسابقه مقدماتی IPL 2020 شکست داد و برای اولین بار در تاریخ به فینال رسید. استوینیس 38 دوش به ثمر رساند و همچنین سه ویکت را برداشت و به دلیل عملکرد همه جانبه خود به بازیکن بازیکن ماخ تعلق گرفت. بعد از پیروزی تیمش ، استوئینیس در حالی که مینیاتوری هالک – یک شخصیت داستانی از دنیای مارول – را حمل می کرد مشاهده شد. سروان پایتخت های دهلی ، شریاس اییر ، پس از بازی ، از استوینیس پرسید که این نماد برای او چیست و او رمز و راز را فاش کرد ، و پاسخ خنده دار داد. Stoinis در ویدئویی که روی دستگیره IPL توییتر منتشر شده است می گوید: “ظاهراً همان چیزی است که به نظر می رسد وقتی که ویکت های خود را جشن می گیرم.” این ویدئو با جعل هویت سرگرم کننده سبک راه رفتن استوینیس توسط شریاس آیر به پایان می رسد.

اخبار

IPL با به اشتراک گذاشتن پیوندی از کل مکالمه بین این دو ، در توئیتر خود نوشت: “Meet The Hulk – Marcus Stoinis. @ MStoinis رمز و راز شخصیت معروف هالک ، جشن های بزرگ او و نمایش همه جانبه او علیه #SRH را نشان می دهد. – کاپیتان @ ShreyasIyer15 در حال جعل هویت سرگرم کننده Stoinis “.

دهلی سال گذشته در همان مرحله از مسابقات خارج شده بود و بازیکنان آنها با رویکردی نترس در این مسابقه به میدان رفتند. سرپرست تیم استوینیس را برای شروع کار در کنار شیخار داوان فرستاد و همه کاره استرالیایی دهلی را شروع کرد و با کمک پنج چهار و حداکثر 38 توپ را از 27 توپ به ثمر رساند.

به غیر از ضرب و شتم ، استوینیس همچنین با توپ بازی کرد ، ویکت های اصلی مانیش پاندی و کین ویلیامسون ، بهترین گلزن تیم SRH را گرفت تا روند بازی را به سود تیمش رقم بزند.

با حضور ویلیامسون و عبدالصمد جوان در بولینگ های DC ، بازی به خوبی آماده بود اما Stoinis مهمترین دستیابی به موفقیت را به دهلی ارائه داد و در 17 امین کاپیتان نیوزیلند را اخراج کرد.

تبلیغ شده

او شب پشت سر نیزه Kagiso Rabada دومین بولینگ موفق برای دهلی بود و از سه بازی خود با ارقام 3 برای 26 بازگشت.

دهلی اکنون در جدال اجلاس 10 نوامبر به مصاف هندی های بمبئی مدافع عنوان قهرمانی خواهد رفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله