مقدماتی لیگ برتر هند 2: Shreyas Iyer Ecstatic در حالی که پایتخت های دهلی پس از فصل “Rollercoaster” وارد فینال IPL Maiden می شوند


کریستین پایتخت های دهلی (DC) ، شریاس آیر پس از هدایت تیم به فینال لیگ برتر هند (IPL) ، ابراز خوشحالی فراوان کرد. DC با 17 بار SunRisers Hyderabad (SRH) را شکست داد تا جای خود را در فینال IPL 2020 حفظ کند ، جایی که آنها به عنوان مدافع عنوان قهرمانی هند بمبئی (MI) به میدان می روند. ایر صلاحیت خود را برای یک فینال تاریخی ، به عنوان “بهترین احساس تاکنون” در فصلی عنوان کرد که فکر می کرد “غلتک بازی” بوده است. این بازیکن 25 ساله با بیان اینکه بازیکنان علی رغم “فراز و نشیب های فراوان” مانند یک خانواده به هم چسبیده اند ، از روحیه تیم خود بیشتر استقبال کرد.

اخبار

شرياس آير در كنفرانس پس از مسابقه هنگامي كه از او خواست احساسات خود را پس از اين پيروزي بگويد ، گفت: “اين بهترين احساس تاكنون بوده است.

ای یر از کادر مربیگری و همچنین مالکان به دلیل حمایت های فراوان استقبال کرد ، زیرا او به دنبال بازی در نقش های دوگانه کاپیتانی و همچنین یک بتسمن بود.

“مسئولیت زیادی به عنوان کاپیتان به وجود می آید و علاوه بر این شما باید به عنوان یک بتسمن قوام خود را حفظ کنید. اما من احساس می کنم از مربیان و صاحبان خود پشتیبانی زیادی می کنم. واقعاً خوش شانس هستم که چنین تیم شگفت انگیزی دارم ،” او اضافه کرد.

کاپیتان دی سی پس از پیروزی در بازی پرتاب و انتخاب خفاش ، در مورد استراتژی تیم با بولرهای با کیفیتی مانند رشید خان برای مذاکره بحث کرد.

اییر گفت: “ما در ساعت 10 به بالا می رفتیم ، اما رشید می تواند کشنده باشد ، بنابراین تصمیم گرفتیم او را بازی دهیم.”

اییر در مورد تصمیم برای آغاز کار با مارکوس استوینیس گفت: “ما در همکاری ابتدایی خود کمبود داشتیم و نیاز به شروع موشک داشتیم. ما فکر کردیم اگر استوینیس حداکثر زایمان را انجام دهد ، می تواند به ما فشار بیاورد.”

تبلیغ شده

ماركوس استوئینیس پس از دویدن ضعیف برای Prithvi Shaw در بالای دستور ، برای باز كردن دوره های كناری در كنار شیخار داوان اعزام شد. Stoinis با شروع سریع ، با شکست دادن 38 مورد 27 تحویل را از بین برد. کاموای استرالیایی به همراه نیم قرن از داوان به ایجاد یک بستر قدرتمند برای DC کمک کرد ، که Shimron Hetmyer با استفاده کامل از هدایت تیم در مجموع 189 امتیاز را به دست آورد.

کاگیسو ربادا و استوینیس حضور خود را در جریان دومین حضور به ترتیب چهار و سه ویکت احساس کردند ، زیرا SRH با وجود جنگ نیم قرن از کین ویلیامسون به 172 محدود شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله