مقدماتی لیگ برتر هند 2 ، دی سی مقابل SRH ، پایتخت های دهلی مقابل SunRisers حیدرآباد رو در رو: Kagiso Rabada vs David Warner

IPL 2020 Qualifier 2، DC vs SRH، دهلیان پایتخت مقابل SunRisers Hyderabad Face-Off: Kagiso Rabada vs David Warner

مقدماتی IPL 2020: Kagiso Rabada از 15 بازی این فصل 25 ویکت انتخاب کرده است.© BCCI / IPL


کاگیسو ربادا ، سرعتی و سریع بازیگرهای دهلی پایتخت (DC) به نظر می رسید لیگ برتر هند (IPL) 2020 را در بالای لیست بازیکنان رده بندی به پایان برساند ، قبل از انتخاب مقدماتی 1 در مقابل مدافع عنوان قهرمانی هند بمبئی (MI). با این حال ، یک جابجایی چهار ویکت برای جاسپریت بومرا ، به دنبال حتی یک اخراج برای آفریقای جنوبی ، شاهد سقوط او به جایگاه دوم نبود. Rabada از نظر ماهیت کاملاً رقابتی شناخته شده است و مشتاقانه در مسابقه پیراهن بنفش با نمایش خوب در برابر SunRisers Hyderabad (SRH) در مقدماتی 2 برگشت خواهد داشت. با این حال ، پیسر با رقابت شدید دیوید مخالف روبرو خواهد شد وارنر ، که در این اواخر بسیار آرام به نظر می رسید ، نسخه آهسته را شروع کرد.

اخبار

وارنر با کسب 546 دوش در 15 مسابقه ، در مسابقه پیراهن نارنجی در جایگاه دوم قرار دارد. شمارش آراسته با نرخ اعتصاب 14/135 و به طور متوسط ​​42 جمع شده است.

ضرب و شتم استرالیایی بیشتر به دلیل توانایی برتری در زیر فشار شناخته می شود ، و این بزرگتر از بازی روز یکشنبه نیست که تیم برنده جایگاه خود را در فینال تضمین می کند.

تبلیغ شده

Rabada در 15 مسابقه 25 ویکت را با میانگین 19.48 و نرخ اعتصاب 14.08 انتخاب کرده است. آفریقای جنوبی از یاسپریت بومرا پیروی می کند که 27 اخراج را در 14 مسابقه با دو ویکت انجام داده است.

Pacer DC به دنبال از بین بردن این شکاف در روز یکشنبه است و مشتاق استفاده از فرصت خواهد بود. رویارویی جذاب بین دو بازیکن برتر کریکت در انتظار است.

مباحث ذکر شده در این مقاله