“مطمئناً هیچ ایده…”: کوین پیترسن از RCB غافلگیر شد Letting This IPL Great Go Go

عکس فایل کوین پیترسن© توییتر

در تاریخ لیگ برتر هند، دواین براوو با 183 اسکالپ در 161 بازی، موفق ترین توپ زنی است. یکی از توپ گیرانی که به احتمال زیاد از این تعداد در لیگ برتر هند (IPL) 2023 پیشی می گیرد، یوزوندرا چاهال است. اسپینر پا راجستان رویالز تاکنون 177 ویکت در 137 بازی کسب کرده است. تنها با هفت ویکت دیگر، چاهال می تواند موفق ترین توپ گیر تاریخ IPL شود. چاحال پیش از این برای رویال چلنجرز بنگلور بازی می کرد. کوین پیترسن، بزرگ انگلیسی، از اینکه چاهال توسط RCB حفظ نشد، متعجب است.

چهال قبل از حراج IPl 2022 توسط RCB منتشر شد و در حراج نیز خریداری نشد. “یکی از بزرگترین هدایای تاریخ IPL، چاهال به راجستان رویالز است. مطلقاً نمی دانم چگونه بنگلور او را رها کرد. همیشه ویکت ها را می گرفت، او بازیکنی بود که آنها را در بازی نگه می داشت. باور نکردنی است که این بازیکن اکنون پوشیده است. صورتی. با توپ او ارزشمندترین دارایی برای RCB بود.

در IPL 2023، چاهال تاکنون با 11 ویکت به عنوان بالاترین ویکت گیر مشترک شناخته شده است. در مورد تیم او RR صحبت کردیم، آنها در روز چهارشنبه مقابل لاکنو سوپر جاینتز در جیپور شکست خوردند. زمین به دور از مساعد بودن برای ضربه زدن بود، اما بولرها هنوز کار داشتند، و آنهایی که در Lucknow Super Giants این کار را با تلاش برای پیروزی 10 ران مقابل راجستان رویالز انجام دادند. با تعقیب 155، RR در 144 به مدت 6 متوقف شد زیرا بازگشت آنها به استادیوم ساوای مانسینگ پس از چهار سال با ناامیدی به پایان رسید، علیرغم اینکه در اوایل عصر با توپ توپ زدند.

Jos Buttler و Yashavi Jaiswal، بازکنان RR می‌دانستند که بازی استروک در این مسیر کار آسانی نیست، اما آنها توانستند با سرعت اجرای مورد نیاز همگام شوند.

با این حال، LSG یک بازگشت قابل توجه را انجام داد تا در پایان برنده ظاهر شود.

جیسوال جوان با کمک چهار مرز و دو توپ 44 توپ از 35 توپ به دست آورد، در حالی که شریک افتتاحیه ارشد او باتر، 40 توپ در 41 توپ به دست آورد.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله