“مضحک، ناامید کننده، غیر واقعی…”: راوی شاستری از شدت مجروح شدن بیش از حد پیسرهای هندی بخار می کند

عکس فایل مربی سابق تیم کریکت هند راوی شاستری© AFP

راوی شاستری، مربی سابق تیم کریکت هند، پیسرهای هندی را به دلیل مصدومیت زیاد مورد انتقاد قرار داد. شایان ذکر است که دپارتمان سرعت هند به طور مداوم با مصدومیت بازیکنان برخورد کرده است. برخی از ستاره‌های پیسر مانند دیپاک چهار و جاسپریت بومرا برای بهبودی مناسب تلاش می‌کنند. شاستری خاطرنشان کرد که آسیب‌های مکرر به بول‌بازان سریع برای هر دو – BCCI و فرنچایزها – ناامیدکننده است. او افزود که پیسرها باید قبل از بازگشت مطمئن شوند که به درستی ریکاوری می کنند.

“در سه چهار سال گذشته، تعداد زیادی هستند که ساکنان دائم NCA هستند. به زودی آنها نیز مجوز اقامت در آنجا دریافت می کنند. این اصلاً چیز خوبی نیست. این غیر واقعی است. شما آنقدر کریکت بازی نمی کنید تا بارها و بارها مجروح شوید. شما نمی توانید 4 مسابقه را با یورتمه بازی انجام دهید. برای چه به NCA می روی؟ شاستری در ESPNcricinfo قبل از بازی CSK vs RR در IPL 2023 گفت.

نه تنها تیم ملی مردان بزرگسال هند، بلکه لیگ برتر هند نیز در چند سال گذشته تحت تأثیر مصدومیت پیسرها قرار گرفته است.

اگر قرار است برگردید و در سه مسابقه به آنجا برگردید. مطمئن شوید که تناسب اندام دارید و یک بار برای همیشه بیایید، زیرا این لعنتی ناامید کننده است نه فقط برای تیم، بازیکنان، BCCI، کاپیتان های تیم های مختلف. من می توانم یک آسیب جدی را درک کنم، اما هر چهارمین بازی وقتی کسی به همسترینگ او دست می زند یا کسی به کشاله ران او دست می زند، شما شروع به فکر می کنید که این بچه ها چه تمرینی دارند. برخی از آنها هیچ کریکت دیگری بازی نمی کنند. این مسخره است.” .

موضوعات ذکر شده در این مقاله