مصدومیت – ضربه لیورپول به ثبت رکورد ، آرسنال 10 نفره لیدز را نگه دارد


لیورپول از بحران مصدومیت جدا شد تا با پیروزی 3 بر صفر مقابل لستر با تاتنهام در راس لیگ برتر صعود کند ، در حالی که آرسنال 10 نفره نیکولاس پپه به تساوی 0-0 در لیدز باقی مانده بود کارت قرمز روز یکشنبه. قهرمانان بدون ویرجیل ون دیک ، جو گومز ، ترنت الکساندر-آرنولد ، جوردن هندرسون ، تیاگو آلکانتارا ، ژردان شقیری و الکس Oxlade-Chamberlain بودند ، در حالی که محمد صلاح گلزن برتر به دلیل آزمایش مثبت ویروس کرونا در غایب بود.

اخبار

با این حال ، مردان یورگن کلوپ هنوز هم نمی توانستند از یک تیم لستر که آخر هفته را بالای جدول شروع کرده بود ، راحت باشند.

وقتی جونی ایوانز کرنر جیمز میلنر را به دروازه خود تبدیل کرد تا پاداش شروع درخشان لیورپول را بدست آورد ، فاکس هیچ لطفی نکرد.

دیوگو جوتا سپس اولین بازیکن لیورپول شد که در چهار بازی نخست خود در لیگ داخلی با یک ضربه سر پایین از روی ساندی اندی رابرتسون گلزنی کرد.

فقط ترکیبی از دروازه بان کاسپر اشمایکل و کارهای چوبی مانع از تکرار شکست 4-0 لیورپول شد که در آخرین دیدار طرفین در دسامبر مقابل لستر به سود آنها رقم خورد.

اما رابرت فیرمینو شش دقیقه دیگر با یک ضربه سر برجسته از گوشه ای دیگر از میلنر یک شب خوب را برای قهرمانان دور کرد.

کلوپ گفت: “امشب مثل آنها بازی می کنم ، من این را مسلم نمی دانم.” “پسران در آتش بودند.”

لیورپول اکنون یک رکورد جدید باشگاهی در 64 بازی بدون شکست در آنفیلد در لیگ به ثبت رسانده است.

په په آرسنال را زمین می زند

شکست لستر به این معنی است که آرسنال فقط 5 امتیاز از چهار امتیاز برتر فاصله دارد ، اما میکل آرتتا از عدم نظم پپه عصبانی بود زیرا توپچی ها با یک امتیاز در جاده ایلند خوش شانس بودند که فرار کنند.

اسپانیایی که تیمش در 5 بازی اخیر خود در لیگ تنها یک پیروزی کسب کرده است ، گفت: “این غیرقابل قبول است.”

“با داشتن 10 نفر این یک نقطه ضعف بزرگ است. من شخصیت تیم را بسیار دوست داشتم وقتی په په تیم را فرو ریخت ، چطور ما به کارهای خود پایبند بودیم. بدیهی است که این کار واقعاً دشوار است.”

لیدز پس از سومین مسابقه متوالی خود بدون پیروزی در رده چهاردهم قرار دارد ، اما مردان مارسلو بیلسا در حالی که رودریگو ، پاتریک بامفورد و رافینیا در مراحل پایانی به کار چوب دست زدند ، نفرین خود را لعنت کردند.

کاپیتان آرسنال پیر-امریک اوبامیانگ یک موقعیت نادر در مهاجم مرکزی پیدا کرده بود ، اما او حتی قبل از اخراج په په گرسنه شد.

پنالتی اوبامیانگ در پیروزی یک بر صفر در منچستر یونایتد در ماه گذشته تنها گل لیگ است که آرسنال اکنون نزدیک به 500 دقیقه به ثمر رسانده است.

اورتون برگشت

اورتون به دلیل دبل دومینیک کالورت لوین ، سه شکست متوالی بهبود یافت تا فولام را 3-2 شکست دهد.

بازیکن ملی پوش انگلیس با عبدولای دوکوره که هدف بازیکنان کارلو آنچلوتی بود نیز قبل از نیمه وقت به بالای جدول گلزنی لیگ برتر منتقل شد.

بابی دکوردووا-رید برای فولام نتیجه 1-1 را به تساوی کشانده بود ، اما مشکلات آنها از روی نقطه پنالتی همچنان ادامه داشت زیرا سومین بازیکن متفاوت در این فصل وقتی ایوان کاوالیرو تلاش خود را از بالای دروازه از دست داد ، از این نقطه دور شد.

روبن لوفتوس-چیک 20 دقیقه از زمان بازی کم کرد ، اما اورتون برای اولین بار در 5 بازی لیگ پیروز شد و به رده ششم صعود کرد.

آنچلوتی گفت: “مهمترین قسمت بازی بازگشت به پیروزی بود.”

“ما در نیمه دوم انرژی خود را از دست دادیم ، بازیکنان خسته بودند. من تغییر شکل دادم تا پاهای تازه بیشتری را در زمین قرار دهم اما مجبور شدیم دفاع کنیم. در پایان کار خوب انجام شد.”

فولام پس از سومین شکست در چهار بازی ، یک مکان بالاتر از منطقه سقوط باقی مانده است.

تبلیغ شده

در انتهای جدول انتظار شفیلد یونایتد برای اولین برد این فصل پس از شکست 1-0 توسط وستهم در برامال لین ادامه دارد.

سباستین هالر در دقیقه 56 با یک شوت محکم برنده دروازه حریف شد تا چکش ها را به رتبه هشتم برساند.

مباحث ذکر شده در این مقاله