مصدومیت شیخار داوان در ذهن پادشاهان پنجاب در حالی که رویال چلنجر بنگلور را درگیر می کنند

پادشاهان پنجاب (PBKS) در زمانی که به تمام قدرت آتش خود در برابر رویال چلنجرز بنگلور (RCB) بسیار سخت اما بدشانس در بازی لیگ برتر هند (IPL) در روز پنجشنبه اینجا نیاز دارند، از مصدومیت کاپیتان شیخار داوان عرق می‌کنند. داوان، 37 ساله، که یکی از نقاط درخشان تیم PBKS است، در 15 آوریل در لاکنو به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف مقابل لاکنو سوپر جاینتز (LSG) کنار گذاشته شد و سام کوران، بازیکن همه کاره انگلیس، در طول دو بازی آنها به میدان رفت. برد ویکت در ورزشگاه اکانا.

چند قهرمان غیرمحتمل بودند که دست خود را در این بازی قرار دادند، سیکاندار رضا 36 ساله زیمبابوه، قهرمان همه کاره زیمبابوه با امتیاز 57 صیقلی شده، به عنوان قهرمان برتر تیم ظاهر شد، در حالی که متیو شورت، هارپریت سینگ و تامیل نادو. شاهرخ خان بازیکن کریکت تیم را به خط پایان هدایت کرد.

اما، RCB روی کاغذ تهدیدی بسیار بزرگتر از LSG است و کوران می‌داند که اگر بخواهد تیم Faf du Plessis را شکست دهد و در خانه دو امتیاز کسب کند، او نیز باید با چوب به مهمانی بیاید.

فرم بد کورن با خفاش باعث نگرانی شده است، زیرا او می‌توانست تنها 6 ران در برابر LSG انجام دهد، اگرچه سه ویکت او نقش کلیدی در محدود کردن تیم KL Rahul به 159/8 داشتند.

سفارش برتر PBKS زمانی که داوان در اطراف است، محکم به نظر می رسد، اما با یک علامت سوال در مورد تناسب اندام، شریک افتتاحیه او پرابهسیمران سینگ باید معقولانه بازی کند و همچنین امیدوار است که شریک او یک ضربه مسئولانه بازی کند، که در برابر LSG از دست رفت.

هم پرابهسیمران (4) و هم بازیکن جدید او آثاروا تااید (0) به قیمت ارزان اخراج شدند و دیگران را برای تقویت اینینگ رها کردند.

با این حال، بولینگ PBKS در این فصل با دو بازوی چپ آنها – آرشدیپ سینگ و کوران – در خط مقدم، سخت ترین آزمایش ها را پشت سر گذاشته است، در حالی که کاگیسو رابادا، رهبر نیزه سرعت آفریقای جنوبی تنها به قدرت آن افزوده است.

در حالی که PBKS که در حال حاضر با شش امتیاز از پنج مسابقه در رده پنجم است، در سطح بهینه ای عمل کرده است زیرا به نظر می رسد فصل IPL وارد چهارمین ضعیف خود می شود، تنها چیزی که آنها را از رسیدن به اوج باز می دارد ضربه زدن شکننده آنهاست. غالباً توسط داوان حمایت می شود – 99 نفر در برابر سانرایزرز حیدرآباد نمونه ای از این موارد است.

در مقابل، RCB در کسب بردها بدشانس بوده است. با کاپیتان دو پلسیس و ویرات کوهلی که اینینگ‌ها را باز کردند، شاید بهترین زوج آغازین مسابقات را داشته باشند، البته که یاشاسوی جیسوال و جوس باتلر برای راجستان رویالز منع می‌شوند.

با حضور گلن ماکسول در شماره 4 و شهباز احمد، دینش کارتیک و سویاش پرابهودسایی که به دنبال خفاش استرالیایی، RCB واقعا عمیق هستند. اما متأسفانه بزرگترین نقص آنها همان PBKS است – یک سفارش بالا ناسازگار.

با اخراج Kohli (6) و Mahipal Lomror (0) در برابر CSK، مسئولیت بازسازی اینینگ ها، در حالی که دنبال ماموت 226 CSK بود، بر دوش دو پلسیس و ماکسول افتاد. آنها در بنگالورو با ضربه زدن به ویکت بسیار خوب عمل کردند، اما تیم با 8 ران کوتاه آمد.

متأسفانه باختهای نزدیک باعث شده است که RCB در جدول IPL در جایگاه دوم قرار گیرد — آنها با چهار امتیاز از پنج مسابقه در رده هشتم قرار دارند. این تیم هنوز فرصت های زیادی برای ارتقای بازی و رقابت برای پلی آف دارد، اما در تورنمنت سریعی مانند IPL، اوضاع به طور چشمگیری تغییر می کند.

RCB ممکن است قدرت شلیک مشابه PBKS را در بولینگ خود نداشته باشد، اما سریع‌های آنها – محمد سراج، هارشال پاتل و وین پارنل از آفریقای جنوبی – تعهد کوتاهی ندارند.

تنها چیزی که آنها نیاز دارند این است که چند برد اخلاقی تقویت کنند تا روحیه خود را بالا ببرند و کمپین خود را به مسیر اصلی بازگردانند. این به خوبی می تواند در برابر PBKS در روز پنجشنبه رخ دهد.

تیم ها (از):

پادشاهان پنجاب: شیخار داوان (ج)، آرشدیپ سینگ، بالتی سینگ، راهول چهار، سام کوران، ریشی داوان، ناتان الیس، گورنور برار، هارپریت برار، هارپریت سینگ، ویدواث کاوراپا، لیام لیوینگستون، موهیت راتی، پرابسیمرانسو راباداخاناکا، ، ام شاهرخ خان، جیتش شارما، شیوام سینگ، متیو شورت، سیکندررضا، آثاروا تاید.

رویال چلنجرز بنگلور: فاف دو پلسیس (ج)، آکاش دیپ، فین آلن، آنوج راوات، آویناش سینگ، مانوج بانداژ، مایکل بریسول، وانیندو هاسارانگا، دینش کارتیک، سیدارت کائول، ویرات کوهلی، ماهیپال لومرور، گلن ماکسول، محمد سراج، هارش‌نال پاتل، سویاش پرابهودسای، راجان کومار، شهباز احمد، کارن شارما، هیمانشو شارما، سونو یاداو، ویجیکومار ویشاک، دیوید ویلی.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله