مستفیزور و حسن بول بنگلادش به ایرلند سری برد

مصطفی الرحمن قبل از اینکه حسن محمود اعصاب خود را حفظ کند، در حالی که بنگلادش در سومین مسابقه بین المللی یک روزه یکشنبه در چلمسفورد، ایرلند را تنها با پنج ران شکست داد، چهار ویکت گرفت. این پیروزی باعث شد بنگلادش با یک ضربه در سری سه مسابقه 2-0 پیروز شود. مستافیزور، بازیکن سریع دست چپ 27 ساله، با ارقام خوب 4-44 از 10 اور، از جمله چند ضربه زن درجه یک، به پایان رسید، زیرا ایرلند در پاسخ به 274 امتیاز بنگلادش با نتیجه 269 بر 9 متوقف شد.

ایرلند تنها به 10 بازی فینال نیاز داشت تا حسن دو ویکت بگیرد.

سپس، در حالی که 6 توپ از آخرین توپ خارج شد، بازیکن خوب حسن، کریگ یانگ را روی چکمه دمنده ضربه زد تا طرفداران آواز ببرها در مقر کانتی اسکس انگلیس را به وجد آورد.

ایرلند زمانی که نیاز به 51 امتیاز 9 اور با هفت ویکت در دست داشت، موقعیت خوبی داشت.

اما نجم الحسین، که در روز جمعه در پیروزی سه ویکت بنگلادش یک اولین قرن ODI را به ثمر رساند، اولین ویکت خود را در این سطح گرفت تا هری تکتور را حذف کند.

تکتور خوش فرم، تازه از بهترین 140 حرفه ای در روز جمعه، به سرعت 45 را به دست آورده بود، زمانی که نجمول پاره وقت نجمول را فقط برای لیتون داس کشید تا یک غواصی خیره کننده را به پایین بیاورد، در حالی که از فاصله طولانی به داخل می دوید. بر.

تمیم اقبال، کاپیتان بنگلادش که با 69 گل برتری را برای ببرها به ثمر رساند، به ESPNCricinfo گفت: “اگر به شما بگویم که اعتقاد داشتیم که برنده می شویم، دروغ می گویم.”

“اما کریکت بازی خنده‌داری است، ویکت‌ها سقوط می‌کنند و فشار روی تابلوی امتیاز بد است. وقتی “The Fizz” دو ویکت (کرتیس کامفر و جورج داکرل) به دست آورد، ما فکر می‌کردیم که شانس داریم.”

ایرلند پیسمن مارک آدیر با نتیجه 4-40 به پیروزی رسید و تیمش را در تعقیب یک هدف 275 از 50 اور ترک کرد.

اما علیرغم اینکه پل استرلینگ، کاپیتان اندرو بالبیرنی و لورکان تاکر همگی پنجاه‌ساله بودند، هیچ ضربه‌بازی نتوانست بازی‌های برنده‌ای را که ایرلند نیاز داشت، تولید کند.

شکست روز سه‌شنبه، چیزی که ایرلند امیدوار بود با انتقال سری به انگلیس از آن جلوگیری کند، ایرلندی‌ها را از پاکسازی 3-0 که برای تضمین ورود خودکار به جام جهانی امسال در هند نیاز داشتند، محروم کرد.

بالبیرنی روز یکشنبه در مورد سقوط ایرلند غمگین شد و گفت: “ما بازی های زیادی را در این فضاها انجام داده ایم، فقط باید به خودمان سخت گیری کنیم. یکی از ما باید می ماند و صد گل می زد.”

ایرلند که از حضور در جمع هشت تیم برتر سوپرلیگ بازمانده بود، اکنون در مسابقات مقدماتی 18 ژوئن تا 9 ژوئیه در زیمبابوه شرکت خواهد کرد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله