مسابقه IPL در حیدرآباد با پرتاب شی از سوی جمعیت به سمت LSG Dugout پس از اینکه SRH از دریافت توپ محروم شد متوقف شد

مسابقه IPL 2023 بین Sunrisers Hyderabad و Lucknow Supergiants در روز شنبه در حیدرآباد شاهد صحنه های عجیبی بود. به دلیل رفتار بی ضابطه تماشاگران در حالی که آنها در اولین اینینگ اشیا را به سمت کشتی LSG پرتاب می کردند، مسابقه باید نزدیک به 10 دقیقه متوقف شود. داوران زمینی آکشای توتر، جی مادانگوپال مجبور شدند مداخله کنند، زیرا بازیکنان LSG و کادر پشتیبانی می‌توانستند با توقف مسابقه در کنار هم دیده شوند. به گفته کریباز، مهره‌ها و مهره‌ها به زمین پرتاب شده است، با این حال، هیچ تایید رسمی در مورد آنچه دقیقاً اتفاق افتاده است وجود ندارد. با این حال، مفسران تأیید کردند که یک شی واقعاً به زمین پرتاب شده است.

این حادثه در اوور نوزدهم پس از زایمان با کمر بالا توسط آوش خان به هاینریش کلاسن از SRH رخ داد. LSG خوشحال نبود و بررسی کرد. داور تلویزیون، Yeshwant Barde، آن را یک تحویل عادلانه تلقی کرد که کلاسن را ناامید کرد. یک توپ بعداً به دلیل حادثه جمعیت متوقف شد. کلاسن پس از پایان اینینگ ها گفت: “راستش از جمعیت ناامید شده ام، این چیزی نیست که شما می خواهید. این نیز شتاب را شکست، داوری عالی نیز نبود.”

به گفته برخی از هواداران که در ورزشگاه حضور داشتند، جمعیت ظاهراً شعار “کوهلی، کوهلی” را سر می‌دادند تا گوتام گامبیر، مربی LSG را عصبانی کنند. بازيكن سابق هند اخيراً با كهلي در ميدان مسابقه درگيري داشت.

runal Pandya قبل از اینکه هاینریش کلاسن و عبدالصمد Sunrisers حیدرآباد را در مقابل لاکنو سوپر جاینتز در مسابقه IPL در روز شنبه به امتیاز 182 بر 6 بردند، چند تحویل با کیفیت بالا و پشت سر هم تولید کرد. کرونال، کاپیتان LSG که به‌عنوان یک گردان بزرگ توپ شناخته نمی‌شود، (24/2 در 4 اور) دو بازی ارتدوکس کلاسیک کلاسیک بازوی چپ، که دریفت و همچنین چرخش کافی برای کلاهبرداری از کاپیتان Sunrisers، آیدن مارکام (28 توپ از 20 توپ) بود، انجام داد. ) و گلن فیلیپس (0).

در مورد مارکرام، کرونال قبل از اینکه توپ به لبه بیرونی او ضربه بزند، او را به جلو کشید.

و همان زایمان، با همان طول، فیلیپس را دید که با پای عقب می رود تا ببیند که از کنار خفاش خود منحرف می شود و میخ کنده را به عقب می چسباند. این که توپ در هر دو نوبت کمی چنگ می‌زد، به گلزن کمک کرد.

با این حال، هاینریش کلاسن (47 توپ از 29 توپ)، بدون تردید بهترین ضربه زن SRH، در حالت هجومی طبیعی خود بود و سه چهار و تعداد مساوی شش تایی تیمش را به مجموع قابل احترام رساند.

تفاوت بین کرونال و آمیت میشرا (1/40 در 4 اور) و راوی بیشنوی (0/23 در 2 اور) سرعت بهینه در تحویل او بود.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله