مسابقات مقدماتی لیگ برتر 2020 هند 2 ، DC مقابل SRH ، پایتخت های دهلی مقابل SunRisers حیدرآباد ، آمار مسابقه Head to Head

IPL 2020 مقدماتی 2 ، DC در برابر SRH ، پایتخت های دهلی در مقابل SunRisers حیدرآباد ، آمار مسابقه Head to Head

IPL 2020: پایتخت های دهلی در این فصل در هر دو مسابقه مقابل SRH شکست خورده اند.© BCCI / IPL


پایتخت های دهلی ، که اولین مسابقه فینال IPL خود را دنبال می کنند ، باید روز یکشنبه در مسابقه مقدماتی 2 IPL 2020 در استادیوم شیخ زاید ، ابوظبی ، از مانع SunRisers Hyderabad قهرمان 2016 عبور کنند. تیم Shreyas Iyer از لیگ برتر نسبت به همتایان جنوبی خود رکورددار لیگ بهتر بود زیرا از 14 بازی با هشت پیروزی و دو باخت زیر کمربند در رده دوم ایستاد. با این حال ، هنگامی که این دو طرف در این نسخه با یکدیگر دیدار کردند ، SRH در هر دو زمان در بالای صفحه قرار گرفت. دیوید وارنر و شرکت علی رغم پایان یافتن در شماره 4 جدول امتیازات ، با شکست دادن تمام تیم های برتر در مرحله پلی آف ، در فرم عالی قرار دارند. دهلی مقدماتی 1 را در برابر مدافع عنوان قهرمانی هند بمبئی با 57 دوش از دست داد ، در حالی که SRH رویال چلنجر بنگلور را با شش ویکت در Eliminator شکست داد تا درگیری خود مقابل DC را ترتیب دهد. لباس مستقر در حیدرآباد در چهار مسابقه برنده شده است ، در حالی که دهلی در شش بازی گذشته خود تنها یک پیروزی را کسب کرده است.

اخبار

اولین دیدار این دو طرف در IPL 2020 بسیار نزدیک بود زیرا SRH موفق شد 15 برنده پیروز شود ، در حالی که مسابقه دوم کاملاً برعکس بود و تیم وارنر با 88 دوش DC را نابود کرد.

نه تنها در این فصل ، آمار کلی رودررو نیز به نفع تیم حیدرآباد است زیرا آنها از 17 دیدار 11 بار پیروز شده اند ، در حالی که دهلی مجبور شده است فقط به 6 پیروزی رضایت دهد.

آمار سر به سر

دهلیان پایتخت در مقابل SunRisers حیدرآباد

مسابقات: 17

SRH برنده: 11

تبلیغ شده

DC برنده: 6

با این وجود ، با توجه به ناک اوت ماهیت بازی ، نتایج گذشته واقعاً اهمیتی ندارند و هر دو تیم امیدوارند که عملکرد کاملی ارائه دهند که آنها را به مصاف قله در 10 نوامبر برساند.

مباحث ذکر شده در این مقاله