مسابقات لیگ برتر هند ، Eliminator ، SRH و RCB مسابقات کلیدی: ویرات کوهلی ، رشید خان در مصاف جدی بازی

مسابقات IPL 2020 ، لیگ برتر هند ، Eliminator ، SRH در مقابل RCB مسابقات کلیدی: ویرات کوهلی ، رشید خان در مصاف حیاتی

SRH vs RCB: ویرات کوهلی در مقابل راشد خان قول می دهد یک مسابقه آب دهان باشد.© BCCI / IPL


ویرات کهلی لزوماً بهترین IPL 2020 را نداشته است ، اما حضور وی و مشارکت وی در اهداف سلطان سلطنتی بنگلور قابل انکار نیست. تیمی که اکنون درگیر بازی حذفی برد برابر SunRisers حیدرآباد است ، کوهلی امیدوار است که در بالای مسابقه چندین مسابقه خوب داشته باشد. به همین ترتیب ، راشید خان ، ریسنده سرعت آس ، پس از آنکه در آخرین مسابقه SRH در مسابقات IPL 2020 بیشترین تعداد دویدن را در هر طلسم در IPL 2020 قبول کرد ، غرور خود را جریحه دار می کرد. در حالی که تیمش در یک کانتر پیروز شد ، افغان این معکوس ها را قلب می گیرد و با شلیک دوباره برمی گردد.

اخبار

مجموع دوندگی های ویرات کهلی در آستانه رکورد زدن در سال 2019 است ، اما این بار تیم او از موقعیت بهتری برخوردار است. در عین حال ، میانگین او در سال جاری نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است ، اما میزان اعتصاب وی بسیار پایین تر است ، گرچه می توان دلیل دوم را در زمین هایی دانست که شروع به تسلیم شدن می کنند. در کل 460 دوش برای کوهلی در 14 مسابقه برابر است اما میزان اعتصاب 122.01 برابر نیست.

راشد در مراحل لیگ عملاً غیرقابل بازی بود اما همانطور که در دو نوبت نشان داده شد – توسط Rahul Tewatia از Rajasthan Royals و سپس توسط دو نفره سرخپوستان بمبئی Suryakumar Yadav و Ishan Kishan – او هنوز هم می تواند گلزنی شود ، به شرط اینکه بتمن ها کمی شجاع

تبلیغ شده

اما 1/32 از چهار اوور با توجه به مسابقه اسپینر که به ادعای 19 ویکت از 14 مسابقه با بهترین نتیجه 3/7 و اقتصاد 5.28 است ، چندان خوشایند نخواهد بود.

بنابراین ، او همانند کوهلی ، علاقه مند به رفتن خواهد بود. این نوید یک رویارویی بزرگ بین این دو را می دهد.

مباحث ذکر شده در این مقاله