مسابقات لیگ برتر هند ، فینال ، MI مقابل دی سی مسابقات کلیدی: Hardik Pandya و Kagiso Rabada

مسابقات IPL 2020 ، لیگ برتر هند ، فینال ، MI مقابل DC مسابقات کلیدی: Hardik Pandya و Kagiso Rabada

فینال IPL 2020: Kagiso Rabada دارنده بنفش Cap با 29 ویکت به نام خود است.© BCCI / IPL


وقتی سرخپوستان بمبئی روز سه شنبه در فینال IPL 2020 در دبی به پایتختی های دهلی می روند ، شکی نیست که در بالای دهلیان نیز مسابقات بسیار گسترده ای برگزار خواهد شد و هر دو طرف اسلحه های بزرگ خود را برای چند بار اول مستقر می کنند. اما همانطور که در بسیاری از مسابقات قبلی ، به ویژه با MI ، دیده شده است ، چگونگی عملکرد آنها در 3-4 بازی گذشته ، تفاوت است. آخرین باری که این دو طرف – در مقدماتی 1 – ملاقات کردند تا زمان ورود هاردیک پاندیا به خفاش ، DC کنترل امور را داشت. او بولینگ را نابود کرد و MI را برای حضور در یک فینال آماده کرد. هاردیک حمله دیرهنگام را به عهده خواهد داشت و این امر به بازیکنان اصلی DC یا حداقل کاگیسو رابادا سپرده خواهد شد تا اطمینان حاصل کند که همه چیز مانند کنترل قبلی از کنترل خارج نمی شود.

اخبار

نگاهی به مقدماتی 1 بیندازید. MI در یک مرحله Suryakumar Yadav و Kieron Pollard را به سرعت پشت سر هم برای اضافه کردن فقط یک اجرا از دست داد و DC امیدوار بود که حمله را محدود کند.

اما هاردیک پاندیا ایده های دیگری داشت. او 37 کار را انجام نداد و فقط 14 زایمان را با پنج شش نفر انجام نداد (نرخ اعتصاب 264.28) و مسابقه به طور کامل پایان یافت.

بنابراین ، او مردی خواهد بود که برای DC تماشا می کند و Rabada ، رهبر Purple Cap ، وظیفه خود را قطع می کند.

هاردیک پاندیا مجبور نبوده که خیلی زیاد برای MI سکته کند ، عمق آن نیز همین است. اما در مسابقاتی که او باید در آن شرکت کند ، پاندیا 278 دوش را با پنج بار بیرون کشیدن و نرخ اعتصاب هیجان انگیز 182.39 به دست آورده است.

تبلیغ شده

ربادا با یک برد چهار ویکت در برابر SunRisers Hyderabad که از مجموع 16 مسابقه 29 ویکت پیشرو را در اختیار دارد ، امیدوار است که اقتصاد 8.23 ​​او نگران کننده نباشد.

اما هاردیک پاندیا می تواند بار دیگر افکار متفاوتی داشته باشد.

مباحث ذکر شده در این مقاله