مسابقات لیگ برتر هند ، فینال ، میشیون در مقابل دی سی مسابقات کلیدی: جاسپریت بومرا و شیخار داوان


هنگامی که پایتخت های دهلی (دی سی) روز سه شنبه در فینال لیگ برتر هند (IPL) 2020 در دبی به مصاف سرخپوستان بمبئی (میشی) می روند ، رده بالای DC باید زمان زیادی را کلیک کند تا آنها را در رقابت با تیم MI دلهره آور نگه دارد. . بنابراین ، مسئولیت هدایت اتهام از جلو به عهده شیخار داوان خفاش دهنده بزرگ است و موفقیت در شکست می تواند عامل تعیین کننده باشد. برای متوقف کردن او ، MI باید اسلحه های بزرگ خود را شلیک کند ، به ویژه Jasprit Bumrah ، که در مسابقه Cap Purple Cap است و یک حمله بولینگ کاملاً ترسناک را هدایت می کند. هر چند هر دو شکل خوبی داشته اند

اخبار

داوان اغلب تمایل دارد آن را به طرز چشمگیری از دست بدهد. بنابراین ، این مسابقه حیاتی است.

دهاوان خود را در موقعیت عجیبی می بیند که 64 ساله فرار از نارنجی درپوش ، که در حال حاضر توسط KL Rahul برگزار می شود ، فرار می کند و دیگر درگیری ندارد. این بعد از آنکه پیشکسوت دهلی در بازی های گذشته چندین اردک داشت. اما وقتی نمره می گیرد ، امتیازات بزرگی به دست می آورد.

اما آخرین باری که دو طرف با هم روبرو شدند ، دهاوان پاجوش های خود را به بومرا برای یک اردک از دست داد.

در حال حاضر دهاوان 603 اجرا در IPL 2020 دارد ، با بالاترین 106 مورد ، و به طور متوسط ​​46.38 است. میزان اعتصاب 145.65 وی گواهی است بر میزان موفقیت وی در پایتخت های دهلی.

بومرا کمی آرام شروع کرد و سرخپوستان بمبئی خوشحال بودند که زره پوش چپ نیوزلندی ، ترنت بولت ، جبهه آسیب زودرس را بدون زحمت به دست گرفت. اما Bumrah در چند بازی گذشته دوباره غرش کرده است.

حریف 14/4 برابر همان حریفان در مقدماتی 1 ، MI را به فینال رساند و بومرا جای بنفش را به دست گرفت. با این حال ، Kagiso Rabada در مسابقه مقدماتی 2 دوباره مسابقه داد و آن را پس گرفت.

این یک زیر متن پرچین برای نبرد اصلی است.

تبلیغ شده

بومراه از 14 مسابقه 27 ویکت دارد ، دو مسابقه کوتاه با ربادا ، با بهترین 14/4 و یک اقتصاد بهتر یعنی 71/6.

بنابراین ، این برای داوان و بومرا خواهد بود که در فینال درگیری های اولیه را آغاز کنند و طرف های آنها سعی می کنند برای کسب جایزه بزرگ با آن مبارزه کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله