مسابقات جام جهانی باشگاه های فیفا در قطر برای فوریه 2021 برنامه ریزی شده است


به گزارش روز سه شنبه فیفا ، قطر میزبان جام جهانی باشگاه ها با تاخیر در ویروس کرونا ، یک رویداد مهم آزمون پیش از جام جهانی 2022 است. این ویروس تقویم ورزشی را به هرج و مرج کشانده است ، مجریانی که مجبور شدند رویدادهای شاخص مانند المپیک و یورو 2020 را به تعویق بیندازند ، در حالی که سایر مسابقات به طور کامل لغو شده اند. جام جهانی باشگاه ها ، که قرار بود در دسامبر سال جاری در دوحه برگزار شود ، در عوض از 1 تا 11 فوریه 2021 برگزار می شود. در این مسابقات قهرمانان باشگاه های شش کنفدراسیون منطقه ای و قهرمانان کشور میزبان حضور دارند ، الدحیل قطر ، برای مسابقه سالانه گرد هم آمده است.

اخبار

بایرن مونیخ قرار است پس از قهرمانی در فصل گذشته لیگ قهرمانان یوفا در این مسابقات شرکت کند.

فیفا در بیانیه ای گفت: “جام جهانی فوتبال FIFA 2020 این روزها از 1 تا 11 فوریه 2021 برگزار می شود و در قطر برگزار می شود.”

“فیفا و کشور میزبان محافظت های لازم را برای سلامتی و ایمنی همه افراد درگیر ارائه می دهند.”

لیورپول در 2019 فاتح جام فلامنگو برزیل شد و جام را بالای سر برد.

مسابقات جام باشگاههای 24 تیمی ، شامل هشت تیم از اروپا ، قرار بود در سال 2021 در چین برگزار شود ، اما قرار است بعد از یورو 2020 و مسابقات کوپا آمریکا برای ژوئن و ژوئیه آینده برای تاریخ بعدی برنامه ریزی شود .

از قطر به عنوان میزبان مسابقات 2019 و 2020 نام برده شد که به عنوان آزمایش های مهم آمادگی کشورهای خلیج فارس برای سال 2022 شناخته می شود.

تبلیغ شده

همه گیری ، که از اواخر سال گذشته در چین آغاز شد ، به سرعت در سراسر جهان راهپیمایی کرده و بیش از 55 میلیون نفر را آلوده کرده و بر اساس منابع رسمی حداقل 1،328،048 نفر را کشته است.

“معرفی پروتکل های دقیق بازگشت به بازی ، از سرگیری موفقیت آمیز مسابقات قهرمانی باشگاه های قاره را تسهیل کرده است که آخرین آنها قرار است تا پایان ژانویه 2021 به پایان برسد” ، که ترکیب مسابقات فوریه ، بیانیه فیفا اضافه شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله