مزایای شغل افتخاری BCCI: 1000 دلار در روز در سفرهای خارجی، سفر در کلاس تجاری، سوئیت هتل

اکنون به یکی از صاحبان دفتر BCCI 1000 دلار کمک هزینه روزانه در تورهای خارجی پرداخت می شود و درجه یک پرواز می کند. افزایش کمک هزینه های ارائه شده به حاملان دفتر BCCI در جلسه شورای Apex در روز یکشنبه مطرح شد اما اکتبر گذشته اجرایی شد. دیه (کمک روزانه) پس از بیش از هفت سال تجدید نظر شده است. پیش از این، افسران ثروتمندترین هیئت مدیره جهان در تورهای خارج از کشور روزانه 750 دلار دریافت می کردند.

بر اساس سند BCCI که PTI به آن دسترسی دارد، متصدیان دفتر، از جمله رئیس، معاون، منشی، خزانه‌دار و منشی مشترک، برای جلسات در هند و سفرهای کلاس تجاری، روزانه 40000 روپیه دریافت خواهند کرد.

برای «مسافرت کاری» روزانه 30000 روپیه به آنها پرداخت می شود. آنها همچنین می توانند برای یک اتاق سوئیت در سفرهای داخلی و خارجی رزرو کنند.

کمک هزینه های رئیس IPL نیز در دسته متصدیان دفتر قرار گرفته است.

اعضای شورای BCCI Apex، از جمله دو نماینده از انجمن کریکت کاران هند، روزانه 40000 روپیه برای جلسات سه ماهه خود و 500 دلار در تورهای خارج از کشور دریافت خواهند کرد. با این حال، معمولاً این متصدیان دفتر هستند که برای کار به خارج از کشور سفر می کنند.

این هیئت همچنین کمک هزینه اعضای واحدهای دولتی خود را که اکنون 30000 روپیه در روز در سفرهای داخلی و 400 دلار برای سفرهای خارجی دریافت می کنند، تجدید نظر کرده است.

به سه عضو کمیته مشورتی کریکت که سرمربی تیم‌های ملی مردان و زنان را انتخاب می‌کنند، برای جلسات هر کدام 3.5 میلیون روپیه دستمزد می‌گیرند. سفر خارجی در مورد آنها بعید است اما هر یک از آنها برای این کار روزانه 400 دلار دریافت می کنند.

لازم به ذکر است که پست متصدی دفتر BCCI یک پست افتخاری است. کارمندانی که حقوق خوبی دارند، مانند مدیرعامل، روزانه 650 دلار در تورهای خارجی و 15000 روپیه در روز در هند دریافت خواهند کرد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله