“مرد تیم بهتری بدست نمی آید…”: راوی شاستری همه ستایش ها برای ستاره CSK

آجینکیا راهان، بازیکن ارشد تیم ملی، که مدتی است توسط منتخبان ملی کنار گذاشته شده است، پس از شکست نیم قرنی آتشین مقابل سرخپوستان بمبئی، دوباره برای چنای سوپر کینگز فرم خود را آغاز کرد. به دنبال آن یک ناک آف سریع 31 ران تنها با 19 توپ در برابر راجستان رویالز دنبال شد، جایی که CSK با سه ران در آخرین توپ با شکست مواجه شد. رهانه به دلیل انتخاب کوتاه درخشان و اجرای ضربات آتشین خود خبرساز شده است. اخیراً، راوی شاستری، سرمربی اسبق هند، این بازیکن 34 ساله را تمجید کرد و خاطراتی از روزهای همکاری با رهانه در جریان پیروزی 2-1 هند بر استرالیا در جام مرزی-گاواسکار در سال 2021 به یاد آورد.

رهانه به عنوان کاپیتان تیم هند منصوب شد، تیمی که با استرالیا در سری تست های چهار مسابقه ای در سال 2021 به مصاف استرالیا می رفت، زیرا کاپیتان معمولی ویرات کوهلی مجبور شد به دلایل خانوادگی تور را در نیمه راه ترک کند.

“من عاشق دورهمی آجینکیا راهانه بودم. او کاپیتان ما در استرالیا بود، جایی که من یکی از بهترین صدها بازی خارجی را توسط یک بازیکن هندی دیدم. این بهترین ها را به همراه خواهد داشت، صرفاً به این دلیل که هند در ابتدای مسابقات قرار داشت. شاستری به ESPN Cricinfo گفت.

“زمان بندی، خلوص اینینگ ها برای چشم ها (در برابر MI) بود. عکس های دوست داشتنی، من برای او خوشحالم. او چنین مرد تیمی است. او کاپیتان هند است، در هر فرنچایز یا تیمی که بازی کند، ممکن است کاپیتان نباشد، اما مطمئن باشید که مرد تیم بهتری نخواهید داشت. حتی اگر برای حمل آب، یا در رختکن، کمک به کسی باشد. او یک نمونه درجه یک از روشی است که باید بازی کرد.»

در صحبت کردن در مورد بازی مقابل RR، MS Dhoni نگاهی اجمالی به روزهای خوب قدیمی با پایان‌های هیجان‌انگیز ارائه کرد، اما Sandeep Sharma، بازیکن ناشناس راجستان رویالز، چند ارسال کامل را انجام داد تا تیمش در سه ران پیروزی مقابل Chennai Super Kings را به دست آورد. .

با تعقیب یک هدف 176، Dhoni (32 توپ از 17 توپ) و Ravindra Jadeja (25 توپ از 15 توپ)، کهنه سربازان بسیاری از این پایان های وسوسه انگیز در مسیر بودند زیرا در آخرین اوور به 21 گل نیاز بود.

امتیاز نهایی CSK 172 برای 6 بود زیرا Dhoni بازی 200 خود را برای CSK به روشی که دوست داشت در خانه معنوی خود با 30000 تماشاگر به علاوه او را به پایان نرساند.

ساندیپ، دریانورد پنجاب، که هشت سال قبل چند بازی برای هند انجام داد، به نظر می‌رسید که اعصاب خود را از دست داده بود، زیرا او چند توپ واید را می‌زد و سپس دونی او را روی پای مربعی و وسط ویکت برای چند شش ضربه شلاق زد.

با نیاز به 6 تا از دو تحویل آخر، پیسر متوسط ​​به جادجا یورش برد و سپس یک توپ بلوک‌هول عالی را به ثونی رساند که چند سینگل را می‌آورد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله