“مردم از ما انتظار ندارند…”: برداشت صادقانه روهیت شارما پس از پیروزی سرخپوستان بمبئی بر غول های بزرگ لاکنو

روهیت شارما، کاپیتان هندی های بمبئی، در طول دو سال حضور آکاش مادوال، هیچ شکی در مورد استعداد ناشناخته آکاش مادوال نداشت و از این رو او مطمئن بود که بازیکن اوتاراکند در صورت ادامه کار، کار تیم را انجام خواهد داد. مادوال، مهندس اهل اوتاراکند، ارقام 5 به 5 را در 3.3 اور داشت، زیرا سرخپوستان بمبئی با پیروزی 81 ران مقابل لاکنو سوپر جاینت در مسابقات حذفی IPL، یک قدم به دیدار قله نزدیکتر شدند.

روهیت خوشحال در مراسم معرفی پس از بازی گفت: “این کاری است که ما در طول سال ها انجام داده ایم. مردم از ما انتظار ندارند کاری را که انجام داده ایم انجام دهیم، اما ما موفق شدیم.”

در مدهوال، کاپیتان MI گفت که پیشرفت خود را با MI در دو سال گذشته تماشا کرده است.

روهیت گفت: “او (آکاش) سال گذشته به عنوان یک بازیکن کمکی در تیم حضور داشت و یک بار جوفرا (کماندار) رفت و من می دانستم که او مهارت ها و شخصیتی دارد که این کار را برای ما انجام می دهد.”

روهیت به عنوان یک کاپیتان موفق IPL، هنر مدیریت انسانی را بهتر از بسیاری از هم عصران خود می داند.

“در طول سال‌ها، ما بازیکنان زیادی را دیده‌ایم که از هندی‌های بمبئی آمده‌اند و برای هند بازی می‌کنند. این مهم است که آنها (جوانان) احساس خاص بودن کنند و احساس کنند عضوی از تیم هستند، وظیفه من این است که آنها را در این تیم راحت کنم. کاپیتان هند گفت.

آنها (جوانانی مانند مدهوال) در نقش خود در مورد آنچه که باید برای تیم انجام دهند بسیار واضح هستند و این چیزی است که شما می خواهید.” در طول تعقیب و گریز دویدن LSG، سه فرار رخ داد و خود کاپیتان در دو مورد از آنها، از جمله ضربه مستقیم برای خلاص شدن از شر کریشانپا گاوتام، شرکت داشت.

“به عنوان یک تیم، ما از آن (فید بازی) لذت بردیم. خوشحالم که می بینیم همه در زمین همکاری می کنند. با آمدن به چنای، می دانستیم که کل تیم باید به مهمانی بیایند. در Wankhede، شما به یک یا دو بازی درخشان نیاز دارید، اما اینجاست. یک بازی توپ متفاوت است.” Bumrah Bhai جایگاه خاص خود را دارد ، من سعی می کنم نقش خود را بازی کنم ==================================== یک فروتن آکاش مدهوال گفت که به دلیل پیشینه خود به عنوان یک مهندس، تمایل به یادگیری سریع چیزها دارد. مادوال که در نوامبر امسال 30 ساله خواهد شد، تا سن 23 سالگی کریکت توپ چرمی را بازی نکرد زیرا تمرکزش بر گرفتن مدرک BE بود. او بازیکن کریکت توپ تنیس بود و زمانی که 24 ساله شد، اوتاراکند وابستگی BCCI را دریافت کرد و وارد سناریوی کریکت رقابتی شد.

حالا کجا بودی؟ از او پرسیده شد

او با پوزخندی ترسناک گفت: “من فقط در حال تمرین بودم و منتظر این فرصت بودم. مهندسی خود را انجام دادم و کریکت توپ تنیس را از آنجایی که علاقه من بود بازی کردم. مهندسان تمایل به یادگیری سریع دارند.”

در آخرین بازی لیگ، او گلن فیلیپس و هاینریش کلاسن را در یورک قرار داد و روز چهارشنبه، یک تحویل غیرقابل بازی برای نیکلاس پوران انجام داد.

من فقط تمرین می کنم و این چیزی است که ما اجرا می کنیم. من به خودم افتخار می کنم، اما سعی می کنم بهتر باشم.” او جایگزین جاسپریت بونرا در این فصل بوده است، اما وقتی از او در مورد پر کردن کفش های سر نیزه هند پرسیده شد، خجالت کشید.

“Bumrah Bhai جایگاه خودش را دارد و من فقط سعی می کنم نقش خود را بازی کنم. نیکلاس پوران بهترین ویکت بود. همه در خانه معتقدند که من سخت کار می کنم.” PTI KHS KHS PDS PDS

موضوعات ذکر شده در این مقاله