مربی فیل سیمونز می گوید: جیسون هولدر همیشه شانس بازی T20I را برای هند غربی دارد

مربی فیل سیمونز می گوید: جیسون هولدر همیشه شانس بازی T20I برای هند غربی را دارد

جیسون هولدر بخشی از تیم West Indies برای T20I های نیوزیلند نیست.© خبرگزاری فرانسه


مربی وست هند ، فیل سیمونز گفته است که جیسون هولدر همه کاره همیشه در نظر دارد تا مسابقات T20 را برای این کشور انجام دهد. هولدر بخشی از تیم West Indies برای سری آینده T20I برابر نیوزیلند نیست. قبل از اینکه کیرون پولارد کاپیتانی توپ های سفید Windies را به دست بگیرد ، هولدر در هر سه قالب کاپیتان تیم بود.

اخبار

“جیسون همیشه شانس بازی کریکت T20 را دارد. بگذارید اینجا فقط این موضوع را پاک کنم. این یک تور عجیب است. سری T20 یک یا دو روز قبل از اولین مسابقه آزمون به پایان می رسد و [Holder] به عنوان کاپیتان تیم آزمون ، از طرف ما به عنوان هیئت انتخاب تصمیم گرفته شد که جیسون برای آن قسمت در نظر گرفته نشود. ESPNCricinfo به نقل از سیمونز گفت: “با دیدن اینکه او از IPL می آید ، یک فرصت برای بازی در این بازی چهار روزه خواهد داشت.”

وی افزود: “اما جیسون همیشه مورد توجه T20 ها قرار می گیرد. او دو سال خوب در CPL داشت و حالا مسابقات خوبی را در IPL پشت سر می گذارد.”

دارنده از دسامبر 2019 در T20I برای West Indies شرکت نکرده است و همه کاره نمایش های چشمگیری در لیگ برتر کارائیب (CPL) و لیگ برتر هند (IPL) در حال اجرا نشان داده است.

در IPL ، دارنده یکی از شخصیت های اصلی SunRisers حیدرآباد بوده است. بازیکن همه جانبه به عنوان جایگزینی برای میچل مارش مصدوم وارد زمین شد و از زمان ورودش ، او 13 بازی را از 6 بازی با اقتصاد 7.62 برداشت. با خفاش نیز دو ضربه مهم بازی کرده است.

تبلیغ شده

وست هند نیز برای سری T20I مقابل نیوزلند بدون دواین براوو نخواهد بود زیرا بازیکن آلونودر هنگام بازی در Chennai Super Kings در IPL از ناحیه کشاله ران آسیب دید.

“این یک نگرانی است زیرا او در CPL آسیب دیده و در IPL آسیب دیده است. اما اکنون وقفه ای وجود دارد. او قصد دارد به خانه خود برگردد و آنچه را که برای او به اندازه کافی مناسب برای بازی لازم است انجام دهد. سیمونز در پایان اظهار داشت: چند سری وجود دارد ، به نظر من قبل از جام جهانی IPL دیگری وجود دارد ، بنابراین شانس زیادی برای او وجود دارد و می تواند خود را متناسب کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله