مربی استفن فلمینگ در مورد تغییر در ترتیب ضربه زدن CSK پاسخ قاطعانه ای می دهد.

چنای سوپر کینگز ممکن است در تعقیب و گریز خود در برابر راجستان رویالز شکست بخورد، اما سرمربی تیم استفن فلمینگ گفت که آنها نیازی به تغییر ترتیب ضربه زدن ندارند زیرا “با چیزهایی که به خوبی پیش می روند” اشتباه نمی کنند. با تعیین هدف 203، CSK موفق شد 170 در 6 بازی را به دست آورد تا در 32 ران باخت، سومین شکست آنها در هشت مسابقه در این فصل IPL. فلمینگ در پاسخ به این سوال که آیا CSK می‌توانست تعدادی از بازیکنان بزرگ خود را بالا ببرد، گفت: “نقش‌های مجموعه بسیار مهم هستند. (آجینکیا) رهانه برای ما در شماره 3 عالی بوده است. ما با چیزهایی که خوب پیش رفتن.

همین امروز بود که ما به مصاف تیمی رفتیم که سرعت را از توپ خارج کرد. ما نتوانستیم در شش اوور اول حرکت واقعی داشته باشیم.

“دوون کانوی که در فرم فوق العاده ای قرار دارد، نتوانست شروع به کار کند. ریتم اینینگ ها کند بود. زمانی که ما سعی کردیم به بازی ادامه دهیم، اشتباهاتی مرتکب شدیم.” راجستان با بازی در استادیوم ساوای مانسینگ، 64 امتیاز را بدون باخت در پاورپلی انجام داد، و پس از ضربه زدن اول، 202 را برای پنج بازی به دست آورد، در حالی که چنای در 6 اور اول تنها 42 را برای یک بازی به دست آورد.

فلمینگ اعتراف کرد که در بازی‌های پاورپلی بازی را باختند و گفت که حریف با چماق و توپ در شش اوور اول “بی‌نظیر” بود.

فلمینگ در کنفرانس مطبوعاتی گفت: “شش اور اول، آنها با چوب و توپ نیز فوق العاده بودند.

“ما می توانستیم بهتر باشیم، اما بخشی از آن بازی خارج از خانه است — تلاش برای یافتن طول مناسب کاسه، شرایط نوسانی که قرار است به دست آوریم. این بخشی از چالش بازی خارج از خانه است.” یاشاسوی جیسوال بازکننده با گلزنی 43 توپ 77 را به ثمر رساند تا دیودوت پادیکال (24 بازی خارج از بازی) و دهروو ژورل (34 امتیاز از 15 بازی) ضربه دیرهنگام را برای تقویت RR انجام دهند.

بولرهای CSK کمی بدشانس بودند، زیرا در اورهای پایانی لبه های زیادی برای مرزها پیش رفتند.

“این زمین از نظر ظاهری بسیار متفاوت از بازی قبلی بود. خوب بازی کرد. در پایان کمی کندتر می شد، اما راجستان یک بازی خانگی عالی انجام داد. آنها واقعاً خوب از بلوک بیرون آمدند. جیسوال یک بازی را انجام داد. این مربی 50 ساله اضافه کرد.

“ما خیلی خوب در بازی برگشتیم. کمی بدشانس بودیم. در اورهای 3-4 آخر، فقط با چند ناک، احتمالا 16-20 دوش بیشتر از چیزی که فکر می کردیم. همینطور بازی پیش می رود. 20 دوش اضافی کار را بسیار سخت کرده است.” ژورل گفت که برای موقعیت های مسابقه تمرین کرده است که می تواند در چند توپ تاثیر بگذارد.

ژورل گفت: “سرویس من این است که خفاش کنم و استراحت خودش را حل می کند. من فقط موقعیت را بازی کردم. من هر روز سه تا چهار ساعت ضربه زدن را انجام داده ام. مطمئن می شوم که چیزی از ضربه زدنم به دست می آورم.”

من سعی می‌کنم بازی را ساده نگه دارم. می‌دانم که می‌توانم به همه جا ضربه بزنم. حتی اگر ۶ تا ۷ توپ بازی کنم، می‌دانم که می‌توانم ضربات بزرگی داشته باشم و بازی را کاملاً تغییر دهم.

“این جایگاهی است که توسط مدیریت داده شده است، بنابراین من اینطور تمرین می کنم. احساس نمی کنم اگر دونده می شوم یا توپ های کمتری دارم، باید دوهای بزرگ بزنم، مهم نیست.” او اضافه کرد.

ژورل توسط ام اس دونی از پا در آمد و باتجر گفت که او فقط خوش شانس است که میدان را با اسطوره هندی به اشتراک می گذارد. او گفت: “من به اندازه کافی خوش شانس هستم که میدان را با MS Dhoni به اشتراک می گذارم. من همیشه رویای آن را داشته ام. من فشاری را احساس نمی کنم، احساس انگیزه می کنم. او پشت من است، او مرا زیر نظر دارد، این برای من کافی است.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله